اصلی ترین نکات برای رشد دادن تیم در نتورک مارکتینگ

آیا کمی در زمینه رشد دادن تیم خود آشفته شده اید؟
در اینجا نکات مهمی را برای رشد دادن تیمتان در بازاریابی شبکه ای بیان میکنم.

🔰تکلیف خودتان را مشخص کنید!

بعضی از افراد وارد این صنعت میشوند و به دنبال این هستند که کمترین کار ممکن را انجام دهند و موفق هم بشوند.تا جایی که میدانم تنها حرفه ای است که این حالت در آن اتفاق می افتاد.

❗️خیلی ها وارد این کار میشوند و می پرسند: “باید با چند نفر صحبت کنم؟” یا “باید چقدر ورودی بگیرم؟”

در هر کار دیگری این سوالات هیچ وقت مطرح نمی شوند.هیچ موقع کسی که میخواهد به عنوان یک پزشک موفق باشد نمی گوید: “چند تا مریض را باید درمان کنم؟”

یا مثلا کسی که رستوران یا فست فودی را باز میکند نمی پرسد: “چند تا پیتزا باید بفروشم؟”

🔷دلیل آن هم این است که آنها کاری را که شروع کرده اند به عنوان یک حرفه و بیزینسی که قرار است ادامه داشته باشد می بینند.نه کاری که انتظار داشته باشند کمترین فعالیت را انجام دهند ولی بیشترین نتیجه را بگیرند.

اگر شما بازاریابی شبکه ای را به عنوان حرفه خود ببینید و به محصولات یا خدمات و موقعیت خودتان هم باور داشته باشید، چرا باید به تعداد افرادی که به آنها کار را معرفی میکنید سقف بگذارید؟

✅اولین قدم برای ساختن یک تیم بزرگ این است که با خود ببندید که باید به جذب مشتری و ورودی ادامه دهید.به جای این که بشینید و امیدوار باشید تا تیم فعلیتان حرکتی انجام دهد، خودتان حرکت کنید و به یک الگو تبدیل شوید.با استمرار داشتن در ورودی گرفتن و جذب مشتری های جدید به آنها نشان دهید که چگونه باید کار کرد.اگر به نظرتان کار سختی است، درست است، ولی خب تمام کارهایی که نتیجه بزرگی دارند سخت هستند.

🔰در اینجا نکات مهم دیگری برای رشد تیم وجود دارد:

🔵اگر مدتی است که در یک سطح مانده اید، تیمی که شما را به این مرحله رسانده است احتمالا شما را به مرحله بعد نمی رساند.باید خون جدیدی وارد مجموعه کنید تا به سطوح بعدی برسید.به جای اینکه سعی کنید جلسات و سخنرانی های انگیزشی برای تیم فعلی تنظیم کنید، پراسپکت کنید و تیم جدید بسازید.

🔵بهترین کاری که میتوانید برای تیم فعلی خود بکنید، ایجاد یک تیم جدید است.کاری که میخواهید آنها انجام دهند، اول خودتان انجام دهید.در سطح وسیع افراد را به کارتان دعوت کنید.

🔵با افراد جدیدی که تیم فعلیتان از آنها خبری ندارد کار کنید و آنها را به سطوح بالاتر برسانید.وقتی تیم فعلی میبیند که شما افراد جدید را برای رسیدن به سطوح بالا راهنمایی میکنید، متوجه میشوند که شما منتظر آنها نیستید و تحت هر شرایطی نتیجه میگیرید.شما بذرهای جدیدی می کارید و با آنهایی که میخواهند رشد کنند کار میکنید، بدون توجه به “قدمت” آنها در تیم.

About حمزه علیزاده صیقلان

همه با هم برای موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *