خلاصه جلسه لژیونرها
۲۱ دی ماه جلسه هیجان انگیز لژیونرها با حضور لیدرهای قدرتمند دپارتمان بین المللی عقاب ها برگزار شد.
“لیست”از مهم ترین فاکتورهای نتورک مارکتینگ است.
در ابتدا تاپ لیدر جناب آقای علیزاده در خصوص موضوع لیست به موارد مهم زیر اشاره نمودند:
اگه کسی این ابزار رو نداشته باشه در نتورک مارکتینگ داره بیخودی دور خودش میچرخه.
لیست افراد مثل مهمات می مونه.اگه مهمات نداشته باشی انگار اسلحه بدون مهمات داری. تفنگ داری اما فشنگ نداری.
نتورک مارکتینگ بدون لیست معنا نداره.
نتورک یعنی شبکه ای از افراد، اگه شبکه ای از افراد در قالب لیست نداری، پس چطور میخوای شبکه بسازی؟
اگه خیلی قدرتمند هم باشی بدون لیست از پا درمیایم. لیست نداشتن میشه پاشنه ی آشیل و از پا درد میاره.
اگه فکر میکنی چیزای کوچیک اهمیت ندارند،کافیه یک روز با یک پشه تو یک اتاق بخوابی!
در ادامه لیدر جناب آقای کشتکار در خصوص مبحث لیست به نکات ارزشمند زیر اشاره نمودند:
اعتبار ما در نتورک مارکتینگ به لیست بستگی داره.
مارک یارنل میگه: تنها راز موفقیت دوام آوردن است و در ادامه باید گفت: و تنها راز بقا لیست داشتن است.
این تجارت به دارایی های ذهن،زمان و لیست نیاز داره.
“لیست دارایی ماست”
دارایی که برای ما تولید درآمد میکنه.
لیست داشتن باعث میشه با برنامه و منظم کارها رو پیش ببریم. باعث عدم اتلاف وقت میشه.
از همون ابتدای نتورکت باید لیست بنویسی، اگه بدون لیست بری سراغ افراد و نه بشنوی ،انگیزت میاد پایین و ممکنه دیگه ادامه کار ندی چون بدون داشتن لیست آدم ها رو قضاوت میکنی.
“لیستت رو قضاوت نکن”
و ایشان در پایان به نکاتی ارزشمند از کتاب حرفه ای شوید اشاره داشتند:
اریک ور افرادی رو که وارد نتورک مارکتینگ میشن در هنگام لیست نویسی به سه گروه تقسیم میکنه:
۱.آماتورها:
افرادی که لیست نمی نویسند و به صورت ذهنی یا شانسی میخوان شبکه بسازن!
۲.مبتدی ها:
افراد نیمه حرفه ای که لیست مکتوب محدود دارند که با تمام شدن لیستشون خودشونم تموم میشن!
۳.حرفه ای ها:
افرادی که هر لحظه در حال اضافه کردن افراد جدید به لیستشون هستن و لیست پویا و فعالی دارند.
و جلسه این هفته لژیونرها با انتقال این آموزش های عالی به پایان رسید.
گردآورنده: زهرا پورمحمدجانی مربی سازمان