مطالب سایت

جلسات هفتگی

⭐به نام آن که هر چه داریم از اوست⭐
دوستان توانمندم سلام امیدوارم حالتون عالی باشه
امروز ۱۴۰۱/۱۱/۲۵طبق‌روال همیشگی تیم جلسه هفتگی ما رأس ساعت۳عصر برگزارشد.
شروع با صحبت های ارزشمند لیدر خانوم پورمحمدجانی عزیز درخصوص تخفیفات محصولات برای روز ولنتاین که ادکلن هامون تا ۵روز در تخفیف هستند و نهایت استفاده رو ازشون ببریم.
با سوالی از همکاران ادامه دادند که اقدامات شما در این هفته هرچه که بوده هرکسی که دوست داشت بیاد توضیح بده
خانوم طوبی میرزایی در مورد جلسات درون سازمانی که در هفته داشتند که بسیار عالی بود همجواری و همنشینی در کنار اعضای تیمشون و فروشی که درهفته داشتن و بازخوردی که ازچندین ماه پیش محصولات رو بفروش رسونده بودن و مشتریان بسیار بسیار راضی بودند از جمله از نمک دریایی اسطخودوس و گل محمدی که برای عفونت بانوان استفاده میشه بازخورد بسیار بسیار خوب و عالی ای داشتند.
خانوم پورمحمد جانی درمورد 👌تعهد👌شروع کردند به صحبت و ازهمکاران پرسیدند از نظرشما تعهد چه معنی ای داره؟
اول خانوم فعال زاده گفتند اگر ت رو از تعهد بردارین عهد میمونه
یعنی عهد به خودت،به هدف هایی که داری هم توکار هم توزندگی ،به هدف هات،به بالاسری ،چیزیه که درونیه،توقلب خودته که اگرم نخوای ولی باز انجامش بدی،ولی چیزیه که مهمه اول باید بخودمون تعهد داشته باشیم
حرف یک فرد معروف و انگیزشی درایران رو زدند که یکی از شاگرداش ازش پرسید شما هیچوقت حالتون بدنمیشه؟گفت چرا اتفاقا،امروز دپرسم ولی نشون داد در استوری های بعدش که حالم بده ولی کلاسم رو برای شاگردام میرم،تو استوری بعد نشون داد ولی ورزشم رو میکنم،کارهام رو انجام میدم و…..
خانوم پورمحمد جانی درادامه :تهعد از ریشه عهد و پیمان میاد طرف به این فکر نمیکنه حالش خوبه یا بده به این فکر میکنه که باید اون کار رو انجام بده.
تودانش یک کاری رو داشته باش فرصتم داشته باش ولی تعهد نداشته باشی قدم از قدم برنمیداری
وقتی توفیلم مورد علاقت پخش میشه مثلا خاموش کنی تلوزیون رو و بگی دارم میرم جلسه یا مثلاکتابم رو بخونم.
بعد خانوم فریدا محمد علی نژاد گفتند:تعهد مثل این میمونه که خودم مسئولم که دراین شرکت اومدم باید کارم رو انجام بدم یعنی مسؤلیت پذیرم و بچشون رو مثال زدن که مثل این میمونه که من نسبت به بچم مسؤلییت پذیرم .
ادامه خانوم پورمحمدجانی:ما تو مسیری قرارداریم در واقع مثل یک ریل میمونه ما خودمونو مثل یک قطاری در نظر میگیریم که نباید ازریل خارج بشه
🌹برای اینکه ما بخوایم رو ریل باشیم::««»»
باید آموزش ۷گام روی ریل ماندن رو ببینیم که جزء آموزش های تکمیلی هستش:
این آموزش برای کسانی که میخوان رشد کنن هدف دارن میخوان لیدر بشن هرموقع که یک اطلاعاتی گوش میدی دیدگاهت هم همونطور رشد میکنه.
✔️۱تعهد زمانی: ما در طول هفته چقدر برای نتورکمون زمان میزاریم ؟ اگر میخوام پولداربشم راهش چیه؟ بایدتلاش کرد در راستای کاری که داره انجام میده بتونه پول دربیاره مثلا کسی که ۱۰میلیون در ماه حقوق داره درسال میشه ۱۲۰میلیون درحالت خوشبینانه ۲۰میلیون خرج کنه ۱۰۰میلیون بمونه بعد ۵سال بشه ۵۰۰میلیون تازه میتونه یه ماشین تقریبا خوب بگیره این فرد هر روز داره میره سره کار،تعطیلات اکثرأ سره کاره ،خانواده رو در طول روز که سره کاره نمیبینه…… ___شاید بعضی ها هدف بزرگ ندارن
شاید یک خانوم به این آیتم های بزرگ مثل کارخونه داشتن فروشگاه داشتن فکر نمیکنه…
نتوررک مارکتینگ میتونه ماهی ۱۰میلیون به بالا به ما درآمد بده اگر تعهد داشته باشیم
⭐تعهد زمانی:اگر ما در طول روز ۱۵ساعت خوب و مؤثر وقت بزاریم عالیه،پرزنت کار و محصول بزاری،کتاب بخونی
🌹رندی گیج :تعهد به دویدن این نیست که همه روزها بدوی إلا روزهای بارانی،تعهد به دویدن یا میدوی یا خیس میشوی یا دویدن را کنار میگذاری
زمانی آدم های متعهدی هستیم که در شرایط سخت دوام بیاوریم.
۴_تا۵ساعت پشت هم جلسه داری ولی خسته ای ولی بازم اون جلسه رو براشون بری بخاطر اهداف و رویاهات
کمک کنم افراد مجموعم رشد کنن خودمم رشد میکنم موضوع وین وینه‌….
یعنی تعهد به ارزش های کار
یکی از ارزش های مهم خودمونیم و رویاهامون
زمانهایی که ما دچار لغزش میشیم که افراد برای پرزنت به من نه گفتن ناراحت بشیم دلگیر بشیم بگیم چرا بما گفت نه
باید روی خودمون کارکنیم تا جواب های بعله بشنویم
ممکنه اذیت بشیم تسلیم بشیم اما نباید کم بیاریم چون گل و بلبل نیست که همه بله بگن اگر چالشی نباشه که مسیر لذت بخش نیست.
✔️ضعف و قدرت درکناره همه که معنی پیدا میکنه✔️
معنی نقطه قوت اینجاست که مشخص میشه
⭐فرق آدمهای موفق و ناموفق همین تعهده⭐
تعهد،قلبیه،درونیه
مثل مادری که برای بچش بیدارمیشه ولی خاله شاید بیدارنشه و تعهده رو نداشته باشه‌.
اگر تعهد قلبی داشته باشیم رشد ایجاد میشه
اگر این گام رو بلد نباشی و درونی نباشه درتو ،روی ریل نمیمونی.

فقط یک نفر میتواند از من قهرمان بسازد
امسال این هشتگ تیم دپارتمان بین المللی عقاب های پرشین وی هستش
تعهدی که یک قهرمان دارد
خانوم میرزایی اینجا پرسیدن دغدغه بعضی از اعضای تیم این هستش که من درطول روز بخوام تایم بزارم کارانجام بدم جلسه بزارم ولی کسی رو ندارم
افراد دور و اطرافم کم هستن و لیستی ندارم وبه لیستم که گفتم همه نه گفتن چه باید کرد؟؟؟؟؟
خانوم پورمحمد با سوالی مطرح کردند
که آیا اون فرد به این فکر میکنه که چطور لیست رو ایجادکنم؟؟؟؟
به این فکر کنه که افرادی هم دقیقا مثل تو هستن و وجوددارند که دارن فروش انجام میدن و تیم میسازن
✔️همیشه از خودت سوال خوب بپرس✔️
ارتباط بگیر
جاهای مختلف برو بشین بگرد ارتباط موثر بگیر و باآدمهای جدید برای موفقیتت آشنا شو
و به دید یک شکارچی افراد رو نبینیم که این بده….
و پایان……
.

گردآورنده: طوبی میرزایی مربی سازمان

لژیونرها

لژیونرها ۵ بهمن


تاپ لیدر جناب آقای علیزاده جلسه لژیونرها را با صحبت های ارزشمندشان شروع کردند:
در این جلسه به یکی از مهم ترین آیتم های نتورک مارکتینگ پرداخته میشه، نکته ی خیلی کلیدی برای افرادی که درآمدهای بالا می‌خواهند چون در هر بیزینسی هیچ کسی نمی تواند بدون داشتن این آیتم به موفقیت برسد و بدون آن نمی توان به آزادی مالی زمانی رسید.
بازاریابان شبکه ای موثر ۷ عادت دارند.
عادت اول در این کتاب عامل بودن است.
بازاریابی شبکه ای یعنی عامل بودن.
عامل،فاعل و منشا اثر باشیم.یعنی شرایط هرچیزی که باشه این شمایید که تصمیم می گیرید.
شما نمیتونید دلار رو کنترل کنید اما می تونید درآمدتون رو کنترل کنید.یعنی اون چیزی رو که می تونی تغییر بدی روش تمرکز کن.
“فراتر از شرایط عمل کن”
تاپ لیدر در ادامه به داستانی از کتاب بازاریاب شبکه ای موثر اشاره کردند:
“داستان موفقیت لِنی اونس”
وقتی کار به لنی معرفی شد ، در هفته نزدیک به هشتاد ساعت کار می کرد. با این حال می دانست که تنها راه رسیدن به نتیجه ، معرفی کار به حداکثر افراد است . لنی تصمیم گرفت که دیگر هرگز ناهار را تنها نخورد ، پنج روز در هفته کار کند و روزانه کار را دسته کم به ۲ نفر معرفی کند . در سال اول، لنی کار را به ۵۲۰ نفر معرفی کرد . نود درصد آنها به لنی نه گفته بودند ولی ده درصد بله گفتند . در نتیجه در سال اول پنجاه و دو نفر را جذب کرد . جالب اینجاست که ورق های بازی هم پنجاه و دو تا است . در هر دسته ورق چهار تک خال موجود است . همین تعداد هم بودند که به لنی کمک کردند . زیرا در بین آن پنجاه و دو نفر ، او چهار تک واقعی داشت . ظرف چهار سال بعد لنی و چهار تک او بیش از بیست و سه هزار نفر را وارد کار کردند . در واقع خصلت عامل بودن موجب موفقیت لنی شد. او ابتکار عمل را به دست گرفت و باعث موفقیت خود شد .
لنی تصمیم گرفت خودش کننده کار باشه،نگفت آپلاینم تو بیا…
عامل بودن یک عادته،یک ذهنیته،یک نگرشه. اگر آپلاین من روزی ۱۱ ساعت کار نمیکنه، من کار میکنم.
تفاوت بین بازاریابان عامل و منفعل تفاوت بین شب و روز است ، صحبت من تفاوت ۵۰۰۰٪ هستش.
آنهایی که کننده ی کارند واقعا نتیجه می گیرند. این یک تفاوت چشم گیره.
در این قسمت از جلسه لژیونرها تاپ لیدر چند نمونه مثال صحبت های آدم منفعل و عامل از کتاب بازاریابان موثر بیان کردند:
منفعل: من نمی توانم به جشن سالانه شرکت بروم.
عامل: من تصمیم می گیرم به جشن سالانه شرکت بروم.
منفعل:مردم نمی خواهند به صحبت های من گوش بدهند.
عامل:من طوری کارم را معرفی میکنم که مردم گوش بدهند.
منفعل:دیگر کسی به ذهنم نمیرسد.
عامل:من تصمیم می گیرم که ۱۰ نفر جدید اضافه کنم.
منفعل:کاش وقت بیشتری برای پراسپکتینگ داشتم.
عامل:من وقت بیشتری برای پراسپکتینگ جور میکنم.
مهم نیست اوضاع به چه ترتیب باشه،من می خواهم عامل باشم و تمرکز روی حلقه ی درونی خودم بزارم و کار کنم
تصمیم بگیر که عامل باشی.
لِنی اِوِنس بعد از ۴ سال مولتی میلیاردر شده ، روزی ۱۱ ساعت کار کن،بعد ۴ سال برداشت کن.
هر روز کارت رو معرفی کن.
در ادامه لیدر بزرگوار جناب آقای شیرزاد در خصوص عامل بودن به نکات ارزشمند زیر اشاره کردند:
هر چه که داریم در این دو ماه پایانی سال باید بزاریم و پر افتخار وارد سال جدید بشیم.
این ماه پایه ای بشه برای خیلی از ماه ها.
تو عملکرد پایان سال همین عامل بودنِ که مهمه.
از تجربیات مفید افراد موفقی مثل لنی اونس به صورت رایگان بهرمنده بشیم.
“عامل بودن پذیرش ۱۰۰٪ مسئولیته”
به عنوان یک عامل به خودت قول بده.
عامل ها همه چیز را می پذیرند و نمیذارند شرایط قربانیشون کنه.
خودشون میشن منشأ اثر.
“تمام افرادی که در نتورک مارکتینگ به ثروتی عظیم رسیدند عامل اند”
آقای دگستر یاگر مثالی برای اوج عامل بودنه، با تمام محدودیت هایی که داشت نفر اول درآمدی نتورک مارکتینگ در دنیا شد.
گریزی بزنیم به کتاب “انگیزه در شصت ثانیه”
اجسام در حال حرکت تمایل به حرکت کردن دارند.
دومین منفعت عامل بودن اینه که در سطح انگیزه ما تاثیر میزاره.
سومین عامل تکثیره، لنی اونس ۴ نفر فرد عامل از خودش تکثیر کرد.
اگه تو عامل باشی، سازمانت عامل میشه ، هر عملکرد تو تکثیر میشه،  خلاقیتت در مدل انجام ممکنه متفاوت باشه ولی عامل بودن تکثیر میشه.
ما یک سیستم تکثیر هستیم، آنچه من باشم در سازمان ما تکثیر میشه.
برای اینکه عامل باشیم یه راهکاری وجود داره:
برنامه ریزی اقدامات روزانه.
با اثر مرکب می تونیم به سطح بالایی از موفقیت برسیم.
به یک فرد اتوماتیک عامل تبدیل شو.
عامل بودن باید یه عادت بشه.
برنامه روزانه داشته باش، برنامه ای که ۱۰۰٪ انجام بشه.
به خودت جایزه بده.
۱.وقتی عاملی،عامل بودن تکثیر میشه. عاملانه فکر کن،عاملانه کار کن که باعث تصاعد میشه.
۲.وقتی عاملی این باعث انرژی بیشتر تو میشه،چون تو در حرکتی.
در ادامه لیدر جناب آقای کشتکار به نکات ارزشمندی در خصوص عامل بودن اشاره کردند:
عامل بودن موضوع بسیار مهم و حیاتی است، آیتمی که باید به شدت بهش توجه کرد.
عامل بودن یعنی مسئولیت خودت رو بپذیری و نندازی گردن بقیه.
آدم های عامل رفتارشون حاصل تصمیم و انتخاب آگاهشونه. تنها آیتمی که مدام در چالش های نتورک مارکتینگ باهاش دست و پنجه نرم می کنیم و باعث ادامه دادنت میشه،عامل بودنه.
اگه عامل باشی و عاملانه فکر کنی یه آدم موفق میشی.
بزار یه مثال خنده دار بزنم!
فکر کن تو خونت رو مبل نشستی و تلویزیون نگاه می کنی و یهو یه ماشین میاد تو دیوار خونت و دیوار و خراب میکنه و تو هم آسیب می بینی! عامل بودن میگه اینجا هم خودت رو مقصر بدون ، تو خونت رو جایی ساختی که در ماشین رو بوده.
این خصلت ذهن ماست که دنبال مقصر میگرده.
عامل بودن میگه که خودت رو مسئول ۱۰۰٪ اتفاقات پیرامون بدون.فلش مقصر بودن رو سمت خودت بیار.
عامل بودن رشد میاره،برای اینکه بتونی رشد کنی باید عامل باشی. توی نتورک مارکتینگ افرادی که درکی از عامل بودن ندارند میگن: من نمیتونم بفروشم، به این دلیل و آن دلیل تیم ندارم، بالاسریم کمک نمیکنه، شرکت من بزرگ نیست و…
“اگه خودت رو منشأ اثر بدونی،خودت رو مقصر میدونی”
آدم عامل دنبال خلق کردنه، کسی که عامله خلق میکنه. آدمایی که عاملند اثرگذارند و آدم ها دنبال انسان های تأثیر گذارند.
“اگر میخوای اثر انگشت سازمانت باشی باید کننده کار باشی”
آپلاینت پیگیر تو نیست،خب نباشه! تو خودت رشد رو ایجاد کن.
“هرجایی که تو در نتورک مارکتینگ در رشد بودی مطمئن باش عامل بودی و اگه رشد نداشتی مطمئن باش منفعل بودی.”
آدم های منفعل یاد نمیگیرند که یک راه حل ایجاد کنند ، فقط میخواهند که شاد و موفق باشند ولی منفعلانه همش ناله می کنند و دنبال خلق نیستند.
*تلنگر:
در نتورک مارکتینگ خودت چقدر عامل بودی؟ از امروز تصمیم بگیر، عامل باشی.
مثلا برنامه پاتلاگ میچینی و هوا بارونی میشه، زود تصمیم نگیر که کنسلش کنی، آدم عامل تصمیمش رو انجام میده.
انسان عامل تسلیم شرایط نمیشه، شرایط جدید رو میسازه.
عامل بودن قدرت میاره.
عامل بودن، تکثیر درستی داره.
آدم های عامل تو یادها می مونن.
و جمله پایانی لیدر کشتکار در انتهای جلسه لژیونرها:
“کننده ی کار،خودت باش تا زندگیت رو تغییر بدی”

گردآورنده: زهرا پورمحمدجانی مربی سازمان

جلسات هفتگی

ه نام خالق عشق و اندیشه
همراهان عزیز سلام امیدوارم که عالی باشین امروز سه شنبه ساعت ۳عصر جلسه هفتگی سازمان ما مورخ ۱۸/۱۱/۱۴۰۱ شروعش با صحبت های مربی عزیز خانوم پورمحمد جانی شروع شد
اینکه پایان سال نزدیکه و سعی کنیم قشنگ و با موفقیت به اتمامش برسونیم
🌻ما یک سری کارهاداریم که در نتوررک باید انجامش بدیم ک به موفقیت برسیم از ما پرسیدن بنظر شما اونها چیه؟
اول خانوم خباز نژاد صحبت کردن گفتن بنظر من ارتباط با بالاسری مهمه،پایه جلسات و آموزش ها باشیم مهمه
نفر بعد خانوم طوبی میرزایی:گفتند که هرماه فروش و تیم سازی و پراسپکتینگ داشته باشیم طوری نباشه که یکماه بفروشیم ماه بعد فروشی نداشته باشیم یا روی تیم سازی کاری نکنیم
و آموزش هایی ک میبینیم رو عملی کنیم
در ادامه خانوم پورمحمد جانی عزیز سوالی مطرح کردند که❌چی باعث میشه که بعضی از افراد انجامش ندن؟؟
خانوم طوبی میرزایی درادامه گفتند مثلا ترس
افراد میترسند که به اطرافیانشون به لیستشون محصول معرفی کنن ،براشون سخته،اگر به یک نفر کار رومعرفی کنن ۲,۳بار نه بگن میگن اون طرف منو ضایع کرده و دیگه بهش معرفی کار نمیکنم وحتی رو اون فرد سوئیچ به محصول نمیکنن و کلا دست میکشن
افراد رو قضاوت میکنن مثلامیگن طرف از ما نمیخره یا وارد کارنمیشه،آموزش رو دوست ندارن
و متوجه نشدن که تا آموزش نبینن نمیتونن کار روبدرستی انجام بدن.
🌻درادامه خانوم پورمحمد جانی صحبت کردند و گفتن ✔️اولین موردش ترسیدن فرد و دومین بلد نبودن فرد هستش✔️
در ادامه خانوم فعالزاده مواردی رو توضیح دادند در خصوص تعهد نداشتن افراد،دید تاجرانه نداشتن افراد،اینکه خودشون رو مالک این تجارت نمیدونن که میتونه جزء عواملی باشه ک افراد کار رو انجام نمیدن
خانوم پورمحمدجانی عزیز پیشنهاد داد هرکسی که وارد این تجارت میشه حتما باید ویس تغییر الگوهای ذهنی و عملی
و ویس جلسه شناخت رو گوش بده چون که خیلی بهش کمک میکنه
✔️درادامه گفتند در درجه اول این مهمه که من بخاطر خودم اومدم تو این کار و تجارت نه به خاطر آپلاینم یا xوy
من باید بدونم انتخاب خودمه روی پای خودم بمونم و برم دنبال کار وگرنه انگیزه ای برای انجام کارم ندارم
نگرش ما در مجموعه یکسری آموزش ها درما شکل میگیره نه با یک بار جلسه نشستن
مثلا چرا فروش یا شبکه سازی رو انجامش نمیدیم؟
شاید شک کردیم به مسیر ؟
شاید فقط رو منفی ها تمرکز کردیم
مثلا یک آدم چاق میخواد ب تناسب اندام برسه و میدونه که چه کاری انجام بده این اتفاق میفته اما نمیده
چون هدفی نداره،انگیزه ای نداره
ما باید هدف داشته باشیم تا انگیزه پیدا کنیم برای انجام دادن کار
❌یک سری کارها که نباید انجام بدیم که بهش گناهان کبیره در نتوررک مارکتینگ هستش❌ ک خانوم پورمحمدجانی سوال کردن کی میدونه بگه؟ و بعد خودشون توضیح دادن؟
خانوم طوبی میرزایی یک مورد رو گفتند که ارتباط نداشتن با کراس لاین
چه حضوری چه غیر حضوری در فضای مجازی و …..

۱-ارتباط با کراس لاین: چون نه سودی داره نه منفعتی با افراد مجموعت و آپلاینت در ارتباط باش چون باعث رشدت میشه بعضی جاها ارتباط با کراس باعث منفی شدن و چه بسا باعث خروجی شدن فرد میشه چون هر خانواده ای با یک فرهنگ بزرگ میشه و هرسازمانی هم همینطور هستش کارهایی ک در نتوررک قابل تکثیر نیستن نباید انجامش بدیم .

۲-نگاتیو دان: من بعنوان آپلاین یک نکته منفی یا عملکردی ک باعث بشه اعتقاد و اشتیاق افراد کم بشه نباید به اشتراک بزارم با افراد مجموعم.مثلا بیام در یک جلسه بعنوان آپلاین چهره عبوس داشته باشم همش منفی بگم منفی باشم(این کار درست نیست،سعی کنم همیشه لبخند به لب و باانگیزه باشم)همه تو زندگیشون دغدغه دارن اما سعی کنیم وارد کار نکنیمش
🌻نتورک مارکتینگ مثل این میمونه که آپلاین و افراد زیر مجموعه مثل مادر و فرزند میمونن وهمونقدر نیاز به مراقبت و رفتار درست ازسمت ما آپلاین ها دارن 🌻
خوده دایرکت پشت سر آپلاین صحبت نکنه
نقاط مثبت آپلاین و مجموعشو ببینه و درموردش صحبت کنه
همیشه قطع کننده بدگویی باشه
حرف زدن همیشه راحته درمورد کار،تجارت،خیال پردازی،پشت سر گویی اما اشتباهه همه این ها از بیکاری میاد🤐😬
مواظب خودمونو خانوادمون(افراد تیم)باشیم
در جمع یا درکنار دایرکتت نباید حرف بقیه افراد مجموعتو بزنی سفره دلتو فقط پیش پدر مادرت(یعنی آپلاین هات)باز کن.


۳-تغییر پلن آپلاین:مثلا به یک نفر گفتم کتابچه مقدماتی رو بخونه بره پرینت بگیره به آپلاینش گفتم براش بفرسته بعد ۳روز پیگیری متوجه شدم نفرستاده جویا شدم ک چرا گفت چون سرش شلوغ بوده کارداره نمیتونه بخونه من نفرستادم براش که بره پرینت بگیره خب اینجا اشتباهه،آپلاین شما حامی یا مربی شما تشخیص داده طرف میتونه یا نمیتونه. کاری که برای پیشرفت شما و دایرکتتون خوبه گفته میشه پس انجامش بدین اول مشورت بگیرین یا قبل جلسه خصوصیات فردرو کامل بگین تنهایی درمورد موضوعی تصمیم نگیرین

۴-آنالیز آپلاین:مثلا هی بگه آ‌پلاینم میگه این کار بکنی بهتره ولی چرا خودش انجام نمیده چرا جلسه نمیاد خودش چرا اون نیست چرا رفته چرا اونجاست چرا اینجاست و……
اینجا همه چیز بخاطر خودتهههههه
تو بخاطر خودت وارد کارشدی
به آپلاین و Xوyکاری نداشته باش
هرچیزی که باعث این میشه اشتیاقت کم بشه انجام ندههه
۵ – ازخودت بد نگو:پیش دایرکتت نگو من فروش ندارم من کسیو ندارم من تیمم کمه،من کتاب نخوندم من فلان و…… ۶یکی از آیتم های مهم:سوییچ آف:
هم فیزیکیه هم ذهنی
یعنی بی ثباتی،خاموشی
مثلا کار کشاورزی داره بچش درس داره مسافرت رفته
اینجا کار رو دست میکشه
هرچی رشته میکنه پنبه میشه
۱ماه بکوب کار کنه بعد بگه خسته شدم یه خستگی در کنم
دگ همه چی تمومهههههههه اینجا سوییچ آف اتفاق میفته وقتی دوبار باشی ده بارنباشی ….
وقتی بری دنبال شغل دگ اینجا تمومه تو سوییچ آف میشی چون تمرکزت میره اونجا وقتت میره اونجا….
تعطیلی ها یا جمعه میشه میگی نتوررک تعطیل این اشتباهه
تعطیلی های جمعه برای شغل سنتیاست
✔️✔️✔️ما تجارت موقت نداریم
تاجر موقت داریم
تجارت ما همیشه در جریانه✔️✔️✔️
سوییچ آف ها ۸۰٪ذهنی هستند
وقتی یک یا دو جلسه نمیای یا دوست نداری بیای، این باعث میشه ذهنت تصمیم بگیره که نیای،که تو نتونی،که نخوای
شک داشتن و اینها سوییچ آف ذهنی محسوب میشن.
اگر تعلق و تعهد و حس مالکیت داشته باشی اگه مریضم باشی هرجورشده خودتو به جلسه میرسونی
❌قدرت ذهن خیلی زیاده❌
۷آبجکشن پذیر نباشیم مثلا طرف میگه تصویر نمیتونم باز بزارم موقع جلسات،یا بارونه نمیتونم حضوری جلسه بیام،بچه دارم کارسخته،کاردارم و ازاین حرفا.‌‌ طرف هنوز براش مهم نیست ک بیاد یا کارو انجام بده چجوری نمیتونه یک ساعت برای بیزینس و کار خودش وقت بزاره؟ یک نفری رو مثال زدن مشغول شغل دگ ای هم هستش و دلایلش اینه ک بچه داره یا کار دارع یا موارد دگ ای نمیتونه جلسه بیاد یا آموزش ببینه ما نباید آبجکشن پذیری داشته باشیم مواظب این آیتم باشیم کلوزینگ به نفع طرف نکنیم بگیم حق داری پس نیا جلسه و ازاین موارد اگر وقتش رو نداره چطور به بقیه کارش و اون شغلش رسیده؟ پس درک کشنده نداشته باشیم بهشون راهکار های درست بدیم ۸انجام دادن کارهای نادرستی که در کوتاه مدت اثر منفی نداره ولی بعدش تکثیر و اثرات منفی بدی بجا میزاره
با کراس لاین ارتباط گرفتن❌❌❌❌مهممممممم
رد و بدل محصولی نداشتن❌❌❌مهم مهم مهم
جزء گناهان کبیرست ،اصلا قابل تکثیر نیستش
چون ضررش دیده شده و در تیم اتفاق افتاده و تجربه شده
تجربه را تجربه کردن خطاست
مواظب تکثیرش باشیم
چون فرهنگ میشه
آخر این تکثیر تخریبه🤐👍
و در آخر خانوم فعالزاده نکات مهمی که از صحبت های خانوم پورمحمد برداشت کردند بازگو کردند.
ممنون از جلسه بی نظیر امروز ک مربی عزیزمون خانوم پورمحمدجانی عزیز برگزار کردند.عالییییی و آموزنده بود ممنون از همه همکاران متعهد جلسه هفتگی
پایان‌.


گرد آورنده:طوبی میرزایی مربی سازمان

لژیونرها

لژیونرها ۲۸ دی
با موضوع: تسلیم نشدن
تاپ لیدر جناب علیزاده جلسه لژیونرها رو با این داستان از کتابچه مقدماتی شروع کردند:
یه روز یه استاد دانشگاهی از دانشجوهاش میپرسه: آیا شما توماس ادیسون رو میشناسید؟
دانشجوها میگن: بله
استاد میپرسه: آیا آقای گراهامبل رو میشناسید؟
همه میگن: بله
استاد میپرسه: آیا شما مارک راسل رو میشناسید؟
همه دانشجوها همدیگر رو نگاه میکنند و میگن: نه، نمیشناسیم.
استاد میگه: اشکالی نداره،حق دارید نشناسید چون مارک راسل وسط راه تسلیم شد.
آدم هایی که تسلیم میشن و کسی نمیشناسه، وا داده ها رو کسی نمیشناسه.
اولین کسی که اورست رو فتح کرد.ادموند هیلاری رو میشناسیم کسی که برای اولین مرتبه موفق به فتح اورست نشد اما تسلیم نشد و به اورست گفت: تو یه کوه هستی و نمیتونی رشد کنی اما من انسانم و می تونم رشد کنم و با تسلیم نشدنش موفق به فتح اورست شد.
تسلیم نشدن  یک راز مهم در نتورک مارکتینگ است.
ما در نتورک مارکتینگ  شکست نمی خوریم، بلکه ول میکنیم.
ادامه ندیم شکست میخوریم.
دوام آوردن یعنی زنده ماندن پس از مرگ دیگران.
و نکته میلیون دلاری از جناب آقای علیزاده درخصوص تسلیم نشدن:
“آدم هایی که موفق میشن هیچ وقت تسلیم نمیشن و آدم هایی که تسلیم میشن هیچ وقت موفق نمیشن”
موضوع جلسه امروز به فکر کردن عمیق نیاز داره، این ها رو سطحی و ساده نگاه نکنیم، موفقیت روی خوش رو به کسی نشون میده که تسلیم نشه وگرنه تسلیم شدن که خیلی راحته.تسلیم شدن به معنی عقب برگشتن نیست، تو همین شرایطِ عدم رشد موندن یعنی تسلیم شدن!
تسلیم نشدن هنر میخواد.
و جمله پایانی ایشان:
“همه ی اونهایی که تسلیم شدن فقط همون یه بار رو تسلیم شدن! دیگه بعد از اون تسلیم شدن عادت میشه.”
در ادامه لیدر جناب آقای شیرزاد در خصوص تسلیم نشدن به موارد ارزشمند زیر اشاره کردند:
همیشه وقتی ما تو سختی ها قرار می گیریم، بارها به زبان هم شاید بیاریم که آقا ولش کن،نیستم،نمیشه! ولی همیشه یه جمله رو تو این مواقع یادمون باشه. بزار فردا! چه فرقی میکنه ۲۸ دی تسلیم شی یا ۲۹ دی؟!
تسلیم شدن و موفق نشدن یه بخشش برمیگرده به خودمون. چون تنبلیم، در بازه ی مورد نظر به نتیجه نمیرسیم.یه جمله هست که میگه: اگه مسواک نزدی یا کتاب نخوندی لطفا دهنت رو باز نکن!
یه سری عوامل شخصی خودمون در عدم کسب نتیجه تأثیر میزاره و این آیتم ما رو میبره برای تسلیم شدن.
یادمون باشه در تسلیم شدن هیچ سودی نیست.
بعد از تسلیم شدن اسارت ایجاد میشه.
و جمله میلیون دلاری ایشان:
“برای معمولی بودن نه مدال میدن نه یادی میکنن”
در ادامه لیدر جناب آقای کشتکار به موارد ارزشمند زیر اشاره کردند:
در نتورک مارکتینگ دو تا راز وجود داره:
۱.اینکه هیچ وقت تسلیم نشی.
۲.هیچ وقت راز شماره یک رو فراموش نکنی.
آدم هایی که تسلیم شدند رو به یاد نداریم ولی همه کسانی که تسلیم نشدن رو یادمونه.
ما قرارِ تسلیم نشیم و تاثیر بزاریم روی آدم ها.
تسلیم شدن یه اتفاق نیست یه انتخابه و انتخاب می کنی که استاد تغییر باشی یا قربانی تقدیر.
تو حق داری گریه کنی و اذیت بشی ولی حق نداری تسلیم بشی چون اسطوره ها هیچ وقت تسلیم نمیشن.
هممون خیلی چیزها رو میخوایم ولی چیزهایی که میخوایم مهم نیست چیزهایی که باید داشته باشیم مهمه.آدم هایی که تسلیم میشن فقط میخوان و برای چیزهایی که باید تو زندگی به دست بیارن تلاش نمی کنند.
چیزهایی که توی زندگیت هست بایدِ یا فقط خواستنه؟
لیدر کشتکار در این قسمت از صحبت هاشون به داستان واقعی از زندگی یه دونده دوی مارتن پرداختند:
جان استفان آکواری در مکزیکوسیتی در مسابقه دو شرکت کرد ،متاسفانه بیست کیلومتر مونده به خط پایان تعادلش رو ازدست میده و میفته و پاش آسیب می بینه اما استفان تسلیم نمیشه و با اینکه همه رقبایش از خط پایان عبور میکنند و مسابقه تمام میشود ولی همچنان به دویدن ادامه میده تا کار رو تمام بکنه نه اینکه نیمه راه کار رو رها کنه. وقتی ازش پرسیدن  که چرا ادامه دادی تو که دیگه شانس اول یا دوم شدم رو نداشتی؟ گفت: کشورم من و نفرستاد که فقط مسابقه رو شروع کنم! کشورم من و فرستاد تا مسابقه رو تمومش کنم!
گاهی موفقیت پایان راه نیست، شکست هم همینطور، این تسلیم نشدنه که باعث بودن و حضورت میشه. کسی نفر اول ،دوم یا سوم این دوره از مسابقات دوی مارتن رو یادش نیست اما همه نفر آخر رو یادشون، چون تسلیم نشد تو یاد آدم ها موند.
شجاع باید باشی تا تسلیم نشی.
در مورد داستان تسلیم نشدن جان استفان آکواری اینه جمله رو نوشتند:
“چطور هم آخر شد هم اسطوره”
زندگی خوب سهم اوناییه که تسلیم نمیشن.
تسلیم نشید، زمانی که دارید تسلیم میشید به این فکر کنید که چقدر با موفقیت فاصله دارید؟
تسلیم شدن، کار آدم های معمولیه، تسلیم شدن خیلی راحته.
و جمله میلیون دلاری از جناب کشتکار و پایان جلسه هفتگی لژیونرها:
“من به دنیا نیومدم که تسلیم بشم، من به دنیا اومدم که جهان رو تسلیم رویاهام کنم.

گردآورنده: زهرا پورمحمدجانی ( مربی سازمان )

جلسات هفتگی

به نام خالق عشق و اندیشه
دوستان عزیز سلام امیدوارم حالتون عالی باشه
امروز سه شنبه ۱۱/۱۱/۱۴۰۱ چ روز خاصی با عدد های رند😍😁جلسه هفتگی ما ساعت ۳عصر با حضور همکاران و لیدر های دوست‌داشتنی استارت خورد
شروعش با صحبت های دوستان از اقدامات هفتگیشون از جمله آقای علیرضا پوراکبر،خانوم الهام علی نیا،خانوم متین خبازنژاد، خانوم آنا غلامی و بقیه عزیزان.
لیدر عزیزجناب کشتکار مهمان هفتگی امروز مابودند صحبت هاشون رو با یک داستان انگیزشی شروع کردند:
دریک سمیناری یک سخنران انگیزشی میاد از حضار میپرسه شما ادیسون رو میشناسین؟
همهمه ها بالا میره و همه میگن بله بله کاشف برق بوده
پرسید گراهام بل رو چطور؟؟؟دوباره همهمه ها بالامیره میگن بله میشناسیم مخترع تلفن بوده
دوباره پرسید برادران رایت رو چطور؟همه گفتن بله هواپیمارو اختراع کردن
سخنران دوبارع پرسید مارک راسل رو چطور؟میشناسین؟
سکوت همه جا رو فراگرفت کسی نمیشناخت همه ساکت بودن و بعد گفتند نه
سخنران شروع به صحبت کردن کرد و گفت حق دارین
چون تسلیم شد کاری انجام نداد ک بشناسینش
؛ما آدمهایی رو میشناسیم ک تسلیم نشدند؛
✔️اولین و بزرگترین تصمیم در سختی ها تسلیم نشدن است✔️
.موفق شدن سختی های زیادی دارع بالا پایین داره قطعاااا شکست هم وجود داره.
.زمانی که هیچ راه دگ ای وجودنداره و ته راهی اون موقعست ک نبایدتسلیم بشی.
✔️تسلیم شدن یک اتفاق نیست یک انتخابه
و ما انتخاب میکنیم ک تسلیم بشیم✔️
.۹۹٪از چالش هامون اتفاق میفته و ما هیچ تأثیری نداشتیم و اتفاق افتاده ولی این ماییم ک انتخاب کنیم بابت این چالش ها تسلیم بشیم یانه.
.ما ول کردن و رها کردن رو بلدیم خیلی مهمه ک تسلیم سختی ها نشیم.
اونایی ک ادامه میدن اسمشون ماندگاره
☑️۲تا کار مهم تو نتوورک وجودداره:«
۱هیچوقت تسلیم نشین ۲هیچوقت نکته ۱رو فراموش نکنین
اونهایی ک تسلیم میشن همون آدم معمولی میمونن
✅درآینده باید از تاریخ صحبت کنی ولی اگر تسلیم نشی تاریخ ازت صحبت میکنه✅
✔️هروقت خواستی تسلیم بشی از خودت سوال کن مگ چندبار بدنیا میام؟✔️
💥داستان یه آدمی به اسم جان استفان آکواری ک دونده دو ماراتون بوده و در المپیک ۱۹۶۸در مکزیک سیتی برگزار شد شرکت میکنه
مسابقه شروع میشه ۱۰دقیقه ک گذشت پای راستش آسیب میبینه
دید ک خیلی ورم کرده و رگهاش روی هم اومده
دکتر بانداژ میکنه بهش میگه نباید ادامه بدی
ولی جان ادامه میده
۲۵کیلومتر مونده بود ب پایان خط مسابقه بهش گفتن ادامه نده ممکنه پاتواز دست بدی ولی اون گوش نداد وگفت نه و ادامه داد
تا نفر پنجاهم از خط مسابقه رد میشه
دیدن یک نفر ۲۰کیلومتر مونده به خط پایان داره هنوز میاد بعد ۲_۳ساعت همه وارد ورزشگاه شدند
چندین ساعت گذشت رسید به ۴صبح
ک یک نفر لنگان لنگان وارد میشه همه میان ببینن این دیوانه کیه وقتی جان استفارو میبینن ازبس ک درد داشت قرمزشده بود تمام افرادی که در ورزشگاه بودن همه بلند شدند و براش دست زدند
اون از ۷۲نفر شرکت کننده نفر ۷۲م شده بود
اما کسی الان یادش نیست که کی نفر اول شده بوده
ولی همه یادشونه و تو ذهن هاشون باقی مونده نفر آخر کی بوده💥
.✔️چطور هم آخر شد هم اسطوره؟؟؟✔️
چرا تسلیم نشد؟چون میخواست یک اسطوره باشه
☑️ما چقدر میتونیم تو این مسیر دووم بیاریم؟
وقتی شجاع باشیم کسی نمیتونه مارو از پا دربیاره
تمام سختی هایی رو ک الان داری میکشی باید بدونی ک یه روزی بهشون میخندی
این یه نگرشه ک تو هیچوقتتتتت تسلیم نشی
زمانی ک همه دارن لفت میدن تو بند کفشاتو محکم تر کن تو بخاطر کسی نیومدی تو بخاطر خودت اومدی
💥هروقت تصمیم گرفتی که تسلیم بشی به این فکر کن که تو چقدر به موفقیتت نزدیک شدی💥
وقتی تسلیم شدی هزاران انگشت اشاره به طرفته ک بگه دیدی دیدی دیدییییییییی که توهم کم آوردی؟؟؟؟
بااااید به تصویر بعدش هم فکر کنی باید برات درد ایجاد کنه و هیچوقت طرف تسلیم شدن نری
همه دوست دارن تشویق بشن تحسین بشن
تو حق داری گریه کنی آبجکشن بزنی ناله کنی جلسه نیای
ولی حق نداری تسلیم بشی
«همه تو زندگیشون خیلی چیزا میخوان ولی چیزایی ک میخوایم مهم نیست چیزایی ک بایدداشته باشیم مهمه
اینجا جای بلندشدنه
اینجا قراره‌ به افتخار بلند شدنت برات دست بزنن
✔️شکست خیلی خوبه چون شخصیتت رو میسازه
شکستی مهمه ک بعدش بلندشی نه بعدش خسته بشی ولفت بدی
منتظر کسی نباش
بهترین رو همیشه نصیب خودت کن
برای خودت ارزش قائل باش
خداگفته تو اشرف مخلوقاتیییی بهترین ها مال توعههه
حرکت کن و به آپلاینت وصل شو
🌻من خلق نشدم ک تسلیم بشم من خلق شدم ک دنیارو تسلیم رویاهام کنم🌻
🌹مطمئن باش کسی که تسلیم میشه=اسیر میشه🌹
✔️اگه میخوای واقعا شجاعت به خرج بدی و تسلیم نشی مبارزه کن✔️


گردآورنده: طوبی میرزایی مربی سازمان

جلسات هفتگی

خلاصه جلسه هفتگی پنجشنبه ۶بهمن ۱۴۰۱
جلسه هفتگی پنجشنبه طبق روال هر هفته با حضور ارزشمند لیدر کشتکار بزرگوار و با این جمله آغاز شد:
«قدم های میلی متری داشته باش و هدف های کیلومتری»
در ابتدا خانم پور محمد جانی زندگینامه جان میلتون فاگ را ارائه دادند:
جان میلتون فاگ لیسانس عکاسی از دانشکده هنر فیلادلفیا است،این مرد ۶۷ساله را ناپلئون هیل عرصه بازاریابی شبکه ای در دنیا می نامند.
جان میلتون فاگ سردبیر مجله آپلاین،مؤسس مجله نتورکینگ تایمز و سردبیر مجله سبک زندگی بازاریابی شبکه ای است اما آنچه که بیش از هر چیز دیگری نام اورا جهانی کرده نگارش پر فروش ترین کتاب عرصه بازاریابی شبکه ای به نام«بزرگترین بازاریاب شبکه ای دنیا»می باشد.
نظر جان میلتون فاگ درباره بازاریابی شبکه ای در ایران؛
راه نجات بازاریابی شبکه ای در ایران رسیدن به مشارکت الهام بخش است و ایران میتواند پیشگام بازاریابی شبکه ای در خاورمیانه باشد.
آموزشی که توسط لیدر کشتکار ارائه شد:
۴دشمن که هر نتورکری با آنها روبرو میشود و ممکن است  باعث تصمیمات اشتباه شما شود و مسیرتان را عوض کند، باید دشمن هات و بشناسی و سلاح مغلوب کردنشان را داشته باشی. یه عده شاید هنوز به این دشمن ها برنخورده باشن،عده ای شاید همین الان در حال مبارزه هستن و عده ای از این چالش رد شدن.


۱.دشمن اول :پس زدن،رد کردن،نپذیرفتن،نه شنیدن
این دشمن برای چه کسانی قدرت دارد؟ برای کسانی که هنوز نمی دانند کجا هستند و چه چیزی در دست دارند،باید بدانید آدم ها حق انتخاب دارند،آدم ها قرار نیست هرچی شما میگید را بپذیرند.
اگر عقب بکشید،حرص بخورید،ناراحت بشید،گریه کنید؛ می بازید چون هدف این دشمن همینه.
چرا آدم ها این مسیر را انتخاب نمی کنند؟ چون دوست ندارند تغییر کنند و تو نباید از تغییر نکردنشون ناراحت بشی.باید بتوانید با این دشمن کنار بیایید.


۲.نیرنگ
افراد را دعوت به پرزنت میکنید،در همان لحظه جوگیر میشوند و جواب مثبت می دهند،اما وقتی زمان پرزنت میرسد نمی آیند و جواب شما راهم نمی دهند،آدم ها به شما نیرنگ میزنند.تعدادی از افراد لیستت را برای نیرنگ کنار بزار و با این دشمن آشنایی داشته باش.


۳.یأس،ناامیدی و بی انگیزگی
یک دشمن خیلی قوی که باعث میشود به این نتیجه برسید که به درد این تجارت نمیخورید،اجازه نمیدهد با آپلاینتان تماس بگیرید،در جلسات شرکت کنید،مهمترین سلاح این دشمن این است که به شمامیگوید میخواستی ضایع شوی؟همین را میخواستی؟این دشمن قوی تیر خلاص را به شما میزند. چون شما را به زیبایی در مسیر منفی فالو میکند.


۴.ریزش
لیست می نویسید،دعوت میکنید،پرزنت می شوند، ثبت نام می کنند اما یا کار نمی کنند یا مدتی فعالیت میکنند و بعد از مدتی محو می شوند.ریزش انگیزه شما را پایین می آورد،این دشمن را زمانی عمیق تر تجربه میکنیدکه سازمان بزرگ و فعالی داشته باشید و پورسانت خوبی از سازمانتان دریافت کنید،ریزش همیشه نقمت نیست بلکه گاهی نعمت است چون شما را قوی تر میکند. گاهی اوقات ریزش برای رویشی جدید اتفاق می افتد. آدم ها می آیند  و می روند تا ما را قوی تر کنند اکنون که با این دشمن آشنا شدید پس دیگر نباید ناامید شوید.
اوج حماقت اینجاست که فکر می کنیم چرا اکثریت مردم این تجارت را قبول نمی کنند، کاملا مشخص است، این یک صنعت رو به رشد است و آدم های معمولی با دیدگاه معمولی به این صنعت نگاه می کنند و ما باید افرادی که در این تجارت موفق شدند را الگو قرار دهیم،دنبال معجزه نباشید، آدم های موفق به وضعیت خودشون آگاهند و می دانند در چه مسیری قدم گذاشته اند و با آگاهی با این ۴ دشمن مبارزه می کنند.
ترکیب کلمات اول این ۴دشمن میشود پنیر
{پ=پس زدن} {ن=نیرنگ}  {ی=یأس} {ر=ریزش}
در پایان جلسه هفتگی، لیدر کشتکار چهار دشمن در نتورک مارکتینگ  را با اشاره به داستان واقعی از مارک یارنل توضیح دادند:
مارک یارنل یک لیست ۲۰۰نفره نوشت،آپلاینش این ۴دشمن را به او معرفی کرد،مارک یارنل با ۸۰نفر از لیستش تماس گرفت و به او گفتند نه(دشمن شماره ۱)
۱۲۰نفر قبول کردند که برای پرزنت حاضر شونداما در روز پرزنت ۵۱نفرحاضر نشدند و نیرنگ زدند(دشمن شماره ۲)
۶۹نفر در جلسه حاضر شدند و ۵۷نفر آماده به کار بودند که تنها ۱۲نفر از آن ها ثبت نام کردند و یأس به سراغش آمد (دشمن شماره ۳) از این ۱۲نفر ۱۱نفر فعالیتی نداشتند وریزش به سراغش آمد (دشمن شماره ۴)مارک یارنل با ۱نفر به مسیرش ادامه دادو همان یک نفر او را به آزادی مالی رساند و او در همه ی کتاب هایش از آن یک نفر یاد میکند.
نکات میلیون دلاری پایانی از لیدر کشتکار:
برای رسیدن به موفقیت باید بها بپردازید،تلاش یعنی مبارزه کردن نه اینکه در گوشه ای بنشینید و غصه بخورید! چالش درد داره، این دردِ که تندیس تو رو میسازه.
دوام آوردن جنم میخواد. موفقیت جنم می خواد. موفقیت آدم خودش و میطلبه.
غصه خوردن هیچ کمکی نمیکنه. متفاوت باش! نتورک مارکتینگ موفقیت رو فقط بهت نشون نمیده باهات کار میکنه.

با آدم ها بیزینسی صحبت کن، نمیخواد بیاد،خب نیاد. شاید بعدا بیاد. برو نیاز آدم ها رو تحریک کن. تو باید نیاز آدم ها رو پیدا کنی. اگه آدم ها بهت نه میگن تو  برو خودت رو قوی کن. آدم ها میان و میرن که ما رو قوی تر کنن. شاید تو تمام گریه هات و کردی اما تمام تلاشت و نکردی! تلاش یعنی مبارزه کنی و متعهدانه برای رویاهات بجنگی.
“این تجارت مال توئه”

گردآورنده: سمانه قاسمی پور حامی سازمان

جلسات لژیونرها

خلاصه جلسه لژیونرها
۲۱ دی ماه جلسه هیجان انگیز لژیونرها با حضور لیدرهای قدرتمند دپارتمان بین المللی عقاب ها برگزار شد.
“لیست”از مهم ترین فاکتورهای نتورک مارکتینگ است.
در ابتدا تاپ لیدر جناب آقای علیزاده در خصوص موضوع لیست به موارد مهم زیر اشاره نمودند:
اگه کسی این ابزار رو نداشته باشه در نتورک مارکتینگ داره بیخودی دور خودش میچرخه.
لیست افراد مثل مهمات می مونه.اگه مهمات نداشته باشی انگار اسلحه بدون مهمات داری. تفنگ داری اما فشنگ نداری.
نتورک مارکتینگ بدون لیست معنا نداره.
نتورک یعنی شبکه ای از افراد، اگه شبکه ای از افراد در قالب لیست نداری، پس چطور میخوای شبکه بسازی؟
اگه خیلی قدرتمند هم باشی بدون لیست از پا درمیایم. لیست نداشتن میشه پاشنه ی آشیل و از پا درد میاره.
اگه فکر میکنی چیزای کوچیک اهمیت ندارند،کافیه یک روز با یک پشه تو یک اتاق بخوابی!


در ادامه لیدر جناب آقای کشتکار در خصوص مبحث لیست به نکات ارزشمند زیر اشاره نمودند:
اعتبار ما در نتورک مارکتینگ به لیست بستگی داره.
مارک یارنل میگه: تنها راز موفقیت دوام آوردن است و در ادامه باید گفت: و تنها راز بقا لیست داشتن است.
این تجارت به دارایی های ذهن،زمان و لیست نیاز داره.
“لیست دارایی ماست”
دارایی که برای ما تولید درآمد میکنه‌.
لیست داشتن باعث میشه با برنامه و منظم کارها رو پیش ببریم. باعث عدم اتلاف وقت میشه.
از همون ابتدای نتورکت باید لیست بنویسی، اگه بدون لیست بری سراغ افراد و نه بشنوی ،انگیزت میاد پایین و ممکنه دیگه ادامه کار ندی چون بدون داشتن لیست آدم ها رو قضاوت میکنی.
“لیستت رو قضاوت نکن”
و ایشان در پایان به نکاتی ارزشمند از کتاب حرفه ای شوید اشاره داشتند:
اریک ور افرادی رو که وارد نتورک مارکتینگ میشن در هنگام لیست نویسی به سه گروه تقسیم میکنه:
۱.آماتورها:
افرادی که لیست نمی نویسند و به صورت ذهنی یا شانسی میخوان شبکه بسازن!
۲.مبتدی ها:
افراد نیمه حرفه ای که لیست مکتوب محدود دارند که با تمام شدن لیستشون خودشونم تموم میشن!
۳.حرفه ای ها:
افرادی که هر لحظه در حال اضافه کردن افراد جدید به لیستشون هستن و لیست پویا و فعالی دارند.
و جلسه این هفته لژیونرها با انتقال این آموزش های عالی به پایان رسید.

گردآورنده: زهرا پورمحمدجانی مربی سازمان

جلسات لژیونرها

خلاصه جلسه هفتگی لژیونرها
“تصویر”موضوع جلسه لژیونرها در چهاردهم دی ماه بود.
ابتدا تاپ لیدر جناب آقای علیزاده نکات ارزشمندی در خصوص این موضوع ارائه دادند:
افرادی که نتورک مارکتینگ را به عنوان یک شغل و حرفه بهش نگاه میکنند “image” یا “تصویر” براشون خیلی مهمه چون قرارِ ادامه دار این کار رو انجام بدن.
آیا شما تصویر یک فرد حرفه ای و جدی رو به بقیه نشون میدید؟
وقتی وارد این کار میشی و مطالعه میکنی، آدم های اطرافت متوجه تغییر تو میشن و با خودشون میگن حتما کار خوبیه که داره کتاب میخونه.
“تو با تصویر درست، کارت رو می تونی معرفی کنی”.


در ادامه صحبت های ارزشمند لیدر جناب آقای شیرزاد در خصوص تصویر رو داشتیم:
تصویر یکی از نکات مهم برای خلق نتیجه ست.
۲ مدل تصویر داریم؛ تصویر ظاهری و تصویر ذهنی. ظاهری مثل کتاب خوندن،نوع پوشش،نوع رفتار و…  تصویر ذهنی یا درونی در واقع همان تفکرات ما هستن.
بخش اعظم تصویر ظاهری از تصویر ذهنی نشأت میگیره.
“نمیشه ادای آدم خوب رو درآورد”.
ذهنیت شما نسبت به نتورک مارکتینگ چیه؟چقدر به تصویر ذهنی خودت نگاه میکنی؟
تصاویر ذهنی، تصاویر ظاهری رو میسازه.
تجارت رو با ما میشناسند.
پراسپکت ها همه جا هستند،حتی آشغال انداختن در خیابون توسط یک نتورکر تصویرش رو خراب میکنه،چون آدما میگن: این کیه؟ چه کارست؟
اگه میخوای از خودت یه برند بسازی مواظب تصویرت باش.


در پایان صحبت های ارزشمند لیدر جناب آقای کشتکار رو در خصوص آیتم تصویر  داشتیم:
آدم ها گفتار و رفتار ما رو می بینن و قضاوت می کنند. ما قضاوت میشیم.
کل بیزینس رو ممکنه از تصویر ما برداشت کنند چون نوع عملی که انجام میدیم،تصویر رو نشون میده.
با تصویر خوب میشه ورودی گرفت.
“تصویر ما تکثیر میشه”.
ما در نتورک مارکتینگ به آدم ها رویا میدیم،آیا خودمون مثال زنده ی این رویا هستیم؟ آیا داری رویاهات و زندگی میکنی؟
هیچ وقت نمیتونی رول بازی کنی.
نهایتا جلسه بی نظیر لژیونر بااین سوال لیدر کشتکار به پايان رسيد:
از ۱ تا ۱۰ به تصویرت چه نمره ای میدی؟

گردآورنده: زهرا پورمحمدجانی مربی سازمان

جلسات لژیونرها

خلاصه جلسه لژیونرها هفتم دی ماه ۱۴۰۱
جلسه هیجان انگیز لژیونرها توسط تاپ لیدر جناب آقای علیزاده با این رباعی آغاز شد:
شیخی به زنی فاحشه گفتا:مستی.
هر لحظه به دام دگری پابستی؛
گفتا؛ شیخا، هر آن‌چه گویی هستم،
آیا تو چنان‌که می‌نمایی هستی؟
تکثیر؛ موضوع آموزش این هفته ی لژیونرها بود.
تاپ لیدر جناب علیزاده در خصوص تکثیر در نتورک مارکتینگ این گونه توضیح دادند که خیلی از افراد اظهار میکنند که تیم ما رشد نمیکنه،آنتایم نیستن،مطالعه ندارند و… ولی سوال ویژه اینه که از خودتون بپرسید؛ چند تا پرزنت در روز میزاری؟خودت آنتایم هستی؟ خودت چند تا کتاب خوندی؟…
فرص کنید تو خونه هاتون دوربین مداربسته هست که داره فیلم شما رو برای افراد سازمانتون نشون میده! اون موقع شما چطور نتورک مارکتینگ کار میکنید؟
تکثیر یا همانندسازی یعنی افراد تیم شما به صورت ناخودآگاه شبیه شما میشن حتی اگر اون دوربین نباشه!
از جمله نکات میلیون دلاری ایشان این بود:
۱.در نتورک مارکتینگ نکات منفی ۸۰٪ و نکات مثبت ۲۰٪ تکثیر میشه، پس باید حواسمون باشه که چه کارهایی داریم انجام میدیم.
۲.نمیشه تو یه کاری رو نتونی انجام بدی ولی بتونی اون و به بقیه آموزش بدی.
۳.از بچه های تیمتون ناراحت نشید، اونها هم یک سری ویژگی شبیه شما دارند. شما خودت لیدر بشو تا بچه های تیمت هم لیدر بشن.
۴.همانندسازی یعنی شما رفتار و اعمالتون در تیم نمود پیدا میکنه، پس انتظار رو از خودت ببر بالا. حس دوربین مدار بسته رو داشته باش.
خودت مصرف کننده محصول باش،ادکلن بزن برو جلسه،کتاب بخون، آنتایم باش، جلسه بزار، با بالاسری ارتباط بگیر،پرزنت بزار و…
“به خودت نگاه کن یا به آینه”


در ادامه از تجربیات لیدرجناب آقای شیرزاد بهره مند شدیم.
ایشان در خصوص تکثیر به موارد زیر اشاره نمودند:
تکثیر یک مبحث فوق‌العاده ست،  می تونی عاشقش بشی و یا ازش متنفر باشی.
ما در نتورک مارکتینگ نه تعهد رسمی می بندیم، نه قرارداد نه هیچ چیز دیگری اما اگر به مبحث تکثیر نگاه کنیم برای ما به نوعی قرارداد ایجاد میکنه.
اعضای سازمان از دوربین مداربسته ما رو نگاه میکنن و همون رو تکثیر میکنند. آیا این سازمان به سرعت رشد میکنه یا به سرعت اُفت میکنه؟!
مگه ما نمیگیم جا پای بالاسریت بزار، اگه یکی بیاد پاهاش و جا پای ما بزاره چه اتفاقی میفته؟ آیا فرد افتخار میکنه که تو سازمان ما هست یا نه؟
همه چیز شما تکثیر میشه و پراسپکت ها همه جا هستند. تکثیر شما از لحظه ای که به پراسپکت پیشنهاد کار میدهید آغاز میشه.
همچنین ایشان به این نکته ارزشمند اشاره داشتند:
عملکرد ها تکثیر میشه، مثلا شاید روش فروش تو تکثیر نشه اما عمل فروش تو تکثیر میشه و یا مثلا تو با کتاب آموزش می بینی اما دایرکتت با ویدیو آموزش می بینه…
و نکته میلیون دلاری جناب آقای شیرزاد:
نقطه ی شروع موفقیت ما کجاست؟
آن چیز که نشان می دهیم و آن چیزی که هستیم، هر چقدر این دو تا به هم نزدیک تر باشن، اونجا میشه نقطه تکثیر.
حتی تفکرات شما هم تکثیر میشه، حست تکثیر پیدا میکنه.
در ادامه ی صحبت های لیدر شیرزاد،  تاپ لیدر جناب آقای علیزاده به این مثال اشاره کردند:
مثلا یه کسی ممکنه خودش ناامید بشه ولی جلسه میزاره و تیمش رشد نمیکنه و میگه: نمیدونم چرا تیمم رشد نمیکنه!
حس ناامیدی در تیم تکثیر میشه حتی اگر هیچ کدام از اعضای تیم در جریان ناامیدی بالاسری نباشند.


در ادامه لیدر جناب آقای کشتکار در خصوص تکثیر به موارد زیر اشاره نمودند:
تکثیر درست چیزیه که ما دنبالشیم، تو آموخته های خودت در نتورک مارکتینگ  رو باید تکثیر کنی نه آموخته های خارج از نتورک مارکتینگ رو!
ما باید به تکثیرمون متعهد باشیم ،همون طوری که پدر و مادر در بزرگ کردن فرزندشان و تربیت درست فرزند و همانندسازی خودشان متعهدهستند.
از نظر لیدر کشتکار تکثیر یعنی جای پای تو، تکثیر یعنی خون تو در رگ های سازمانت.
اعضای تیم تو رو الگوی خودشون قرار میدن.
نکته میلیون دلاری ایشان این بود:
سیستم باعث حفظ تکثیر میشه. آدم ها رو حول سیستم تکثیر کن نه با اخلاق و رفتار قبل از نتورک مارکتینگ. 
“تکثیر درست به تو اعتبار میده”
تاپ لیدر جناب علیزاده در ادامه صحبت های لیدر کشتکار به این نکات اشاره کردند:
مهم نیست یه آدم قبل از نتورک مارکتینگ چه لِول و جایگاهی داشته  مهم اینِ که بر اساس سیستم خودش و تکثیر کنه.
وقتی از سیستم پیروی نکنی باعث میشه هرز زحمت بکشی.اگه از سیستم درست به درستی پیروی کنی آینده از آنِ توئه.
و با این آموزش های ارزشمند جلسه هفتگی لژیونرها به پایان رسید.

گردآورنده: سرکارخانم زهراپورمحمدجانی مربی سازمان

جلسات هفتگی

جلسه هفتگی سه شنبه ها طبق روال همیشگی برگزار شد
این جلسه هفتگی در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۴ساعت ۳بعدازظهر شروع شد
با صحبت های نمایندگان عزیزم درخصوص محصولات
☑️نفراول خانوم الهام علی نیا درمورد محصول مو «روغن آرگان اصل برند سلوکس» باعنوان اینکه خودش خیلی از محصول راضیه و هیچوقت بعنوان یک نماینده محصول رو معرفی نمیکنه بلکه بعنوان یک مشتری راضی و به زبان مشتری محصول رو بفروش میرسونه
و همه مشتریانش هم ازاین محصول بی نظیر دراین ۳سال کاری راضی بودند
درادامه خصوصیات محصول ک دارای ویتامین A,E,امگا۶و ۹هستش ک بشدت یک مواد مغذی برای انواع مو محسوب میشه
دراین هنگام لیدر حسن شیرزاد وارد جلسه شدند
وبعد سلام و احوالپرسی گفتن نفر دوم هم صحبت کنند و بعد شروع به صحبت هاشون کنند
نفر دوم خانوم متین خبازنژاد عزیز در خصوص «ضدآفتاب کرم پودری سلوکس»شروع به صحبت کردند
ک زدن اصولی ضدآفتاب زدن اینه ک ب اندازه دوبند انگشت حتما زده بشه و چون ضدآفتاب ما کرم پودریه نمیشه دوبند انگشت زده بهتره زیرسازش از ضدآفتاب بی رنگ استفادع بشه ک کرم روز ما هم ضدآفتاب داره و میشه زیر ساز استفاده کرد
درادامه گفتن برتری ضدآفتاب ما از بقیه ضدآفتاب های بیرون اینه ک برای دورچشم هم میشه استفاده کرد
نکته:هم بعنوان کرم پودر هم کانسیلر هم ضدآفتاب میشه ازش استفاده کرد با یه یه خرید«یه تیر سه تا نشون😍😁»
دراینجا لیدر شیرزاد عزیزشروع به صحبت کردند
درخصوص ای کاش هایی ک همیشه سراغ نماینده هاست
سعی کنیم آگاه ترین تصمیمات رو الان بگیریم
امروز آینده ده سال پیش ماست
و باز امروز گذشته ایه ک ۱۰سال آینده قراره ازش یاد کنیم
خیلی هارو من درمسیر نتورک مارکتینگ دیدم ک میگن اگر فلان کار رو اون زمان میکردم بهتربود نتیجه بهتری میگرفتم,الان نمیشه
!مااستاد قانع کردن خودمونیم؛از خودمون همه چی رو مبرا میکنیم!
درمورد ۳تا چ بررسی کردن:
اولین ۱ چه میخواهی

؟ مثلا بنویسی درآمد فلان قدر میخوام چقدر ارتباطات میخوام,چ ماشینی میخوام و….

دومین ۲چه باید بکنیم؟
قابل اندازه گیری باشد
چ کسانی را پرزنت کنم
چ کسانی را پیگیری کنم
ب چ کسانی محصول معرفی کنم
و….
سومین۳_چگونه انجام دهم؟
چگونه بهتر انجام بدیم بهتره؟
سطح مهارت ها یکسانه هرکس چطور استفاده کنه نتیجه بهتری میگیره
سیستم به ما یاد داده در خدمت زیر مجموعت باشی برنده ای

موضوع بعدی در خصوص ☑️سنجش خود☑️:
Nماه دارم نتورک کارمیکنم
چقدر سود کردم ؟
چگونه خودم را بسنجم؟
اینجا تفریح هستش
رییس نداریم,ضررمالی نداریم,سرمایه هنگفت نمیزاریم ,سن وسال مطرح نیستش هیچ محدودیتی داخلش نداره
کجا و در و شغلی این مشخصات وجودداره؟
متعهد ب تجارتمون باشیم
و درمورد ۳تا چ دگ صحبت کردن:
اولین ۱چقدر کارکرده ایم؟ چندتا پرزنت گراشتم؟ چندساعت در هفته پرزنت گزاشتم؟ درهفته آینده برای چندنفر میخوام پرزنت بزارم؟ دومین ۲چقدر سود کردم؟
یه کارت بانکی انتخاب کنیم فقط برای همین کارمون
سومین ۳چقدر باید کار میکردم؟ حواصم باشم درهفته چقدر پرزنت بزارم،وقدر فروش داشته باشم برنامه ریزی داشته باشیم بیشتر اطلاعات مشاوره محصولی و کاری بدست بیاریم باید بدونی چقدر زمان بزاری باید دستت بیاد از هرچند تا پرزنتت چندنفر ورودی میشن برای هرکس عددش فرق داره ۳تا کار حیاتی خودت بلد باش و همون رو انجامش بده ( پرزنت پیگیری_آموزش )(ارتباط با آپلاین)
نکاتی ک خانوم پورمحمد جانی در اینجای جلسه اضافه کردند
☑️این تجارت همه چی رو پای خودت گزاشته☑️
و در آخر هیچ آهن فروشی سرمایشو صفر نمیکنه هیچ نماینده ای هم نباید نمایشگاه خونگی محصولاتشو صفر کنه


گرد آورنده:طوبی میرزایی مربی سازمان