جلسات هفتگی

⭐به نام آن که هر چه داریم از اوست⭐
دوستان توانمندم سلام امیدوارم حالتون عالی باشه
امروز ۱۴۰۱/۱۱/۲۵طبق‌روال همیشگی تیم جلسه هفتگی ما رأس ساعت۳عصر برگزارشد.
شروع با صحبت های ارزشمند لیدر خانوم پورمحمدجانی عزیز درخصوص تخفیفات محصولات برای روز ولنتاین که ادکلن هامون تا ۵روز در تخفیف هستند و نهایت استفاده رو ازشون ببریم.
با سوالی از همکاران ادامه دادند که اقدامات شما در این هفته هرچه که بوده هرکسی که دوست داشت بیاد توضیح بده
خانوم طوبی میرزایی در مورد جلسات درون سازمانی که در هفته داشتند که بسیار عالی بود همجواری و همنشینی در کنار اعضای تیمشون و فروشی که درهفته داشتن و بازخوردی که ازچندین ماه پیش محصولات رو بفروش رسونده بودن و مشتریان بسیار بسیار راضی بودند از جمله از نمک دریایی اسطخودوس و گل محمدی که برای عفونت بانوان استفاده میشه بازخورد بسیار بسیار خوب و عالی ای داشتند.
خانوم پورمحمد جانی درمورد 👌تعهد👌شروع کردند به صحبت و ازهمکاران پرسیدند از نظرشما تعهد چه معنی ای داره؟
اول خانوم فعال زاده گفتند اگر ت رو از تعهد بردارین عهد میمونه
یعنی عهد به خودت،به هدف هایی که داری هم توکار هم توزندگی ،به هدف هات،به بالاسری ،چیزیه که درونیه،توقلب خودته که اگرم نخوای ولی باز انجامش بدی،ولی چیزیه که مهمه اول باید بخودمون تعهد داشته باشیم
حرف یک فرد معروف و انگیزشی درایران رو زدند که یکی از شاگرداش ازش پرسید شما هیچوقت حالتون بدنمیشه؟گفت چرا اتفاقا،امروز دپرسم ولی نشون داد در استوری های بعدش که حالم بده ولی کلاسم رو برای شاگردام میرم،تو استوری بعد نشون داد ولی ورزشم رو میکنم،کارهام رو انجام میدم و…..
خانوم پورمحمد جانی درادامه :تهعد از ریشه عهد و پیمان میاد طرف به این فکر نمیکنه حالش خوبه یا بده به این فکر میکنه که باید اون کار رو انجام بده.
تودانش یک کاری رو داشته باش فرصتم داشته باش ولی تعهد نداشته باشی قدم از قدم برنمیداری
وقتی توفیلم مورد علاقت پخش میشه مثلا خاموش کنی تلوزیون رو و بگی دارم میرم جلسه یا مثلاکتابم رو بخونم.
بعد خانوم فریدا محمد علی نژاد گفتند:تعهد مثل این میمونه که خودم مسئولم که دراین شرکت اومدم باید کارم رو انجام بدم یعنی مسؤلیت پذیرم و بچشون رو مثال زدن که مثل این میمونه که من نسبت به بچم مسؤلییت پذیرم .
ادامه خانوم پورمحمدجانی:ما تو مسیری قرارداریم در واقع مثل یک ریل میمونه ما خودمونو مثل یک قطاری در نظر میگیریم که نباید ازریل خارج بشه
🌹برای اینکه ما بخوایم رو ریل باشیم::««»»
باید آموزش ۷گام روی ریل ماندن رو ببینیم که جزء آموزش های تکمیلی هستش:
این آموزش برای کسانی که میخوان رشد کنن هدف دارن میخوان لیدر بشن هرموقع که یک اطلاعاتی گوش میدی دیدگاهت هم همونطور رشد میکنه.
✔️۱تعهد زمانی: ما در طول هفته چقدر برای نتورکمون زمان میزاریم ؟ اگر میخوام پولداربشم راهش چیه؟ بایدتلاش کرد در راستای کاری که داره انجام میده بتونه پول دربیاره مثلا کسی که ۱۰میلیون در ماه حقوق داره درسال میشه ۱۲۰میلیون درحالت خوشبینانه ۲۰میلیون خرج کنه ۱۰۰میلیون بمونه بعد ۵سال بشه ۵۰۰میلیون تازه میتونه یه ماشین تقریبا خوب بگیره این فرد هر روز داره میره سره کار،تعطیلات اکثرأ سره کاره ،خانواده رو در طول روز که سره کاره نمیبینه…… ___شاید بعضی ها هدف بزرگ ندارن
شاید یک خانوم به این آیتم های بزرگ مثل کارخونه داشتن فروشگاه داشتن فکر نمیکنه…
نتوررک مارکتینگ میتونه ماهی ۱۰میلیون به بالا به ما درآمد بده اگر تعهد داشته باشیم
⭐تعهد زمانی:اگر ما در طول روز ۱۵ساعت خوب و مؤثر وقت بزاریم عالیه،پرزنت کار و محصول بزاری،کتاب بخونی
🌹رندی گیج :تعهد به دویدن این نیست که همه روزها بدوی إلا روزهای بارانی،تعهد به دویدن یا میدوی یا خیس میشوی یا دویدن را کنار میگذاری
زمانی آدم های متعهدی هستیم که در شرایط سخت دوام بیاوریم.
۴_تا۵ساعت پشت هم جلسه داری ولی خسته ای ولی بازم اون جلسه رو براشون بری بخاطر اهداف و رویاهات
کمک کنم افراد مجموعم رشد کنن خودمم رشد میکنم موضوع وین وینه‌….
یعنی تعهد به ارزش های کار
یکی از ارزش های مهم خودمونیم و رویاهامون
زمانهایی که ما دچار لغزش میشیم که افراد برای پرزنت به من نه گفتن ناراحت بشیم دلگیر بشیم بگیم چرا بما گفت نه
باید روی خودمون کارکنیم تا جواب های بعله بشنویم
ممکنه اذیت بشیم تسلیم بشیم اما نباید کم بیاریم چون گل و بلبل نیست که همه بله بگن اگر چالشی نباشه که مسیر لذت بخش نیست.
✔️ضعف و قدرت درکناره همه که معنی پیدا میکنه✔️
معنی نقطه قوت اینجاست که مشخص میشه
⭐فرق آدمهای موفق و ناموفق همین تعهده⭐
تعهد،قلبیه،درونیه
مثل مادری که برای بچش بیدارمیشه ولی خاله شاید بیدارنشه و تعهده رو نداشته باشه‌.
اگر تعهد قلبی داشته باشیم رشد ایجاد میشه
اگر این گام رو بلد نباشی و درونی نباشه درتو ،روی ریل نمیمونی.

فقط یک نفر میتواند از من قهرمان بسازد
امسال این هشتگ تیم دپارتمان بین المللی عقاب های پرشین وی هستش
تعهدی که یک قهرمان دارد
خانوم میرزایی اینجا پرسیدن دغدغه بعضی از اعضای تیم این هستش که من درطول روز بخوام تایم بزارم کارانجام بدم جلسه بزارم ولی کسی رو ندارم
افراد دور و اطرافم کم هستن و لیستی ندارم وبه لیستم که گفتم همه نه گفتن چه باید کرد؟؟؟؟؟
خانوم پورمحمد با سوالی مطرح کردند
که آیا اون فرد به این فکر میکنه که چطور لیست رو ایجادکنم؟؟؟؟
به این فکر کنه که افرادی هم دقیقا مثل تو هستن و وجوددارند که دارن فروش انجام میدن و تیم میسازن
✔️همیشه از خودت سوال خوب بپرس✔️
ارتباط بگیر
جاهای مختلف برو بشین بگرد ارتباط موثر بگیر و باآدمهای جدید برای موفقیتت آشنا شو
و به دید یک شکارچی افراد رو نبینیم که این بده….
و پایان……
.

گردآورنده: طوبی میرزایی مربی سازمان

لژیونرها

لژیونرها ۵ بهمن


تاپ لیدر جناب آقای علیزاده جلسه لژیونرها را با صحبت های ارزشمندشان شروع کردند:
در این جلسه به یکی از مهم ترین آیتم های نتورک مارکتینگ پرداخته میشه، نکته ی خیلی کلیدی برای افرادی که درآمدهای بالا می‌خواهند چون در هر بیزینسی هیچ کسی نمی تواند بدون داشتن این آیتم به موفقیت برسد و بدون آن نمی توان به آزادی مالی زمانی رسید.
بازاریابان شبکه ای موثر ۷ عادت دارند.
عادت اول در این کتاب عامل بودن است.
بازاریابی شبکه ای یعنی عامل بودن.
عامل،فاعل و منشا اثر باشیم.یعنی شرایط هرچیزی که باشه این شمایید که تصمیم می گیرید.
شما نمیتونید دلار رو کنترل کنید اما می تونید درآمدتون رو کنترل کنید.یعنی اون چیزی رو که می تونی تغییر بدی روش تمرکز کن.
“فراتر از شرایط عمل کن”
تاپ لیدر در ادامه به داستانی از کتاب بازاریاب شبکه ای موثر اشاره کردند:
“داستان موفقیت لِنی اونس”
وقتی کار به لنی معرفی شد ، در هفته نزدیک به هشتاد ساعت کار می کرد. با این حال می دانست که تنها راه رسیدن به نتیجه ، معرفی کار به حداکثر افراد است . لنی تصمیم گرفت که دیگر هرگز ناهار را تنها نخورد ، پنج روز در هفته کار کند و روزانه کار را دسته کم به ۲ نفر معرفی کند . در سال اول، لنی کار را به ۵۲۰ نفر معرفی کرد . نود درصد آنها به لنی نه گفته بودند ولی ده درصد بله گفتند . در نتیجه در سال اول پنجاه و دو نفر را جذب کرد . جالب اینجاست که ورق های بازی هم پنجاه و دو تا است . در هر دسته ورق چهار تک خال موجود است . همین تعداد هم بودند که به لنی کمک کردند . زیرا در بین آن پنجاه و دو نفر ، او چهار تک واقعی داشت . ظرف چهار سال بعد لنی و چهار تک او بیش از بیست و سه هزار نفر را وارد کار کردند . در واقع خصلت عامل بودن موجب موفقیت لنی شد. او ابتکار عمل را به دست گرفت و باعث موفقیت خود شد .
لنی تصمیم گرفت خودش کننده کار باشه،نگفت آپلاینم تو بیا…
عامل بودن یک عادته،یک ذهنیته،یک نگرشه. اگر آپلاین من روزی ۱۱ ساعت کار نمیکنه، من کار میکنم.
تفاوت بین بازاریابان عامل و منفعل تفاوت بین شب و روز است ، صحبت من تفاوت ۵۰۰۰٪ هستش.
آنهایی که کننده ی کارند واقعا نتیجه می گیرند. این یک تفاوت چشم گیره.
در این قسمت از جلسه لژیونرها تاپ لیدر چند نمونه مثال صحبت های آدم منفعل و عامل از کتاب بازاریابان موثر بیان کردند:
منفعل: من نمی توانم به جشن سالانه شرکت بروم.
عامل: من تصمیم می گیرم به جشن سالانه شرکت بروم.
منفعل:مردم نمی خواهند به صحبت های من گوش بدهند.
عامل:من طوری کارم را معرفی میکنم که مردم گوش بدهند.
منفعل:دیگر کسی به ذهنم نمیرسد.
عامل:من تصمیم می گیرم که ۱۰ نفر جدید اضافه کنم.
منفعل:کاش وقت بیشتری برای پراسپکتینگ داشتم.
عامل:من وقت بیشتری برای پراسپکتینگ جور میکنم.
مهم نیست اوضاع به چه ترتیب باشه،من می خواهم عامل باشم و تمرکز روی حلقه ی درونی خودم بزارم و کار کنم
تصمیم بگیر که عامل باشی.
لِنی اِوِنس بعد از ۴ سال مولتی میلیاردر شده ، روزی ۱۱ ساعت کار کن،بعد ۴ سال برداشت کن.
هر روز کارت رو معرفی کن.
در ادامه لیدر بزرگوار جناب آقای شیرزاد در خصوص عامل بودن به نکات ارزشمند زیر اشاره کردند:
هر چه که داریم در این دو ماه پایانی سال باید بزاریم و پر افتخار وارد سال جدید بشیم.
این ماه پایه ای بشه برای خیلی از ماه ها.
تو عملکرد پایان سال همین عامل بودنِ که مهمه.
از تجربیات مفید افراد موفقی مثل لنی اونس به صورت رایگان بهرمنده بشیم.
“عامل بودن پذیرش ۱۰۰٪ مسئولیته”
به عنوان یک عامل به خودت قول بده.
عامل ها همه چیز را می پذیرند و نمیذارند شرایط قربانیشون کنه.
خودشون میشن منشأ اثر.
“تمام افرادی که در نتورک مارکتینگ به ثروتی عظیم رسیدند عامل اند”
آقای دگستر یاگر مثالی برای اوج عامل بودنه، با تمام محدودیت هایی که داشت نفر اول درآمدی نتورک مارکتینگ در دنیا شد.
گریزی بزنیم به کتاب “انگیزه در شصت ثانیه”
اجسام در حال حرکت تمایل به حرکت کردن دارند.
دومین منفعت عامل بودن اینه که در سطح انگیزه ما تاثیر میزاره.
سومین عامل تکثیره، لنی اونس ۴ نفر فرد عامل از خودش تکثیر کرد.
اگه تو عامل باشی، سازمانت عامل میشه ، هر عملکرد تو تکثیر میشه،  خلاقیتت در مدل انجام ممکنه متفاوت باشه ولی عامل بودن تکثیر میشه.
ما یک سیستم تکثیر هستیم، آنچه من باشم در سازمان ما تکثیر میشه.
برای اینکه عامل باشیم یه راهکاری وجود داره:
برنامه ریزی اقدامات روزانه.
با اثر مرکب می تونیم به سطح بالایی از موفقیت برسیم.
به یک فرد اتوماتیک عامل تبدیل شو.
عامل بودن باید یه عادت بشه.
برنامه روزانه داشته باش، برنامه ای که ۱۰۰٪ انجام بشه.
به خودت جایزه بده.
۱.وقتی عاملی،عامل بودن تکثیر میشه. عاملانه فکر کن،عاملانه کار کن که باعث تصاعد میشه.
۲.وقتی عاملی این باعث انرژی بیشتر تو میشه،چون تو در حرکتی.
در ادامه لیدر جناب آقای کشتکار به نکات ارزشمندی در خصوص عامل بودن اشاره کردند:
عامل بودن موضوع بسیار مهم و حیاتی است، آیتمی که باید به شدت بهش توجه کرد.
عامل بودن یعنی مسئولیت خودت رو بپذیری و نندازی گردن بقیه.
آدم های عامل رفتارشون حاصل تصمیم و انتخاب آگاهشونه. تنها آیتمی که مدام در چالش های نتورک مارکتینگ باهاش دست و پنجه نرم می کنیم و باعث ادامه دادنت میشه،عامل بودنه.
اگه عامل باشی و عاملانه فکر کنی یه آدم موفق میشی.
بزار یه مثال خنده دار بزنم!
فکر کن تو خونت رو مبل نشستی و تلویزیون نگاه می کنی و یهو یه ماشین میاد تو دیوار خونت و دیوار و خراب میکنه و تو هم آسیب می بینی! عامل بودن میگه اینجا هم خودت رو مقصر بدون ، تو خونت رو جایی ساختی که در ماشین رو بوده.
این خصلت ذهن ماست که دنبال مقصر میگرده.
عامل بودن میگه که خودت رو مسئول ۱۰۰٪ اتفاقات پیرامون بدون.فلش مقصر بودن رو سمت خودت بیار.
عامل بودن رشد میاره،برای اینکه بتونی رشد کنی باید عامل باشی. توی نتورک مارکتینگ افرادی که درکی از عامل بودن ندارند میگن: من نمیتونم بفروشم، به این دلیل و آن دلیل تیم ندارم، بالاسریم کمک نمیکنه، شرکت من بزرگ نیست و…
“اگه خودت رو منشأ اثر بدونی،خودت رو مقصر میدونی”
آدم عامل دنبال خلق کردنه، کسی که عامله خلق میکنه. آدمایی که عاملند اثرگذارند و آدم ها دنبال انسان های تأثیر گذارند.
“اگر میخوای اثر انگشت سازمانت باشی باید کننده کار باشی”
آپلاینت پیگیر تو نیست،خب نباشه! تو خودت رشد رو ایجاد کن.
“هرجایی که تو در نتورک مارکتینگ در رشد بودی مطمئن باش عامل بودی و اگه رشد نداشتی مطمئن باش منفعل بودی.”
آدم های منفعل یاد نمیگیرند که یک راه حل ایجاد کنند ، فقط میخواهند که شاد و موفق باشند ولی منفعلانه همش ناله می کنند و دنبال خلق نیستند.
*تلنگر:
در نتورک مارکتینگ خودت چقدر عامل بودی؟ از امروز تصمیم بگیر، عامل باشی.
مثلا برنامه پاتلاگ میچینی و هوا بارونی میشه، زود تصمیم نگیر که کنسلش کنی، آدم عامل تصمیمش رو انجام میده.
انسان عامل تسلیم شرایط نمیشه، شرایط جدید رو میسازه.
عامل بودن قدرت میاره.
عامل بودن، تکثیر درستی داره.
آدم های عامل تو یادها می مونن.
و جمله پایانی لیدر کشتکار در انتهای جلسه لژیونرها:
“کننده ی کار،خودت باش تا زندگیت رو تغییر بدی”

گردآورنده: زهرا پورمحمدجانی مربی سازمان