خلاصه جلسه لژیونرها هفتم دی ماه ۱۴۰۱
جلسه هیجان انگیز لژیونرها توسط تاپ لیدر جناب آقای علیزاده با این رباعی آغاز شد:
شیخی به زنی فاحشه گفتا:مستی.
هر لحظه به دام دگری پابستی؛
گفتا؛ شیخا، هر آنچه گویی هستم،
آیا تو چنانکه مینمایی هستی؟
تکثیر؛ موضوع آموزش این هفته ی لژیونرها بود.
تاپ لیدر جناب علیزاده در خصوص تکثیر در نتورک مارکتینگ این گونه توضیح دادند که خیلی از افراد اظهار میکنند که تیم ما رشد نمیکنه،آنتایم نیستن،مطالعه ندارند و… ولی سوال ویژه اینه که از خودتون بپرسید؛ چند تا پرزنت در روز میزاری؟خودت آنتایم هستی؟ خودت چند تا کتاب خوندی؟…
فرص کنید تو خونه هاتون دوربین مداربسته هست که داره فیلم شما رو برای افراد سازمانتون نشون میده! اون موقع شما چطور نتورک مارکتینگ کار میکنید؟
تکثیر یا همانندسازی یعنی افراد تیم شما به صورت ناخودآگاه شبیه شما میشن حتی اگر اون دوربین نباشه!
از جمله نکات میلیون دلاری ایشان این بود:
۱.در نتورک مارکتینگ نکات منفی ۸۰٪ و نکات مثبت ۲۰٪ تکثیر میشه، پس باید حواسمون باشه که چه کارهایی داریم انجام میدیم.
۲.نمیشه تو یه کاری رو نتونی انجام بدی ولی بتونی اون و به بقیه آموزش بدی.
۳.از بچه های تیمتون ناراحت نشید، اونها هم یک سری ویژگی شبیه شما دارند. شما خودت لیدر بشو تا بچه های تیمت هم لیدر بشن.
۴.همانندسازی یعنی شما رفتار و اعمالتون در تیم نمود پیدا میکنه، پس انتظار رو از خودت ببر بالا. حس دوربین مدار بسته رو داشته باش.
خودت مصرف کننده محصول باش،ادکلن بزن برو جلسه،کتاب بخون، آنتایم باش، جلسه بزار، با بالاسری ارتباط بگیر،پرزنت بزار و…
“به خودت نگاه کن یا به آینه”
در ادامه از تجربیات لیدرجناب آقای شیرزاد بهره مند شدیم.
ایشان در خصوص تکثیر به موارد زیر اشاره نمودند:
تکثیر یک مبحث فوقالعاده ست، می تونی عاشقش بشی و یا ازش متنفر باشی.
ما در نتورک مارکتینگ نه تعهد رسمی می بندیم، نه قرارداد نه هیچ چیز دیگری اما اگر به مبحث تکثیر نگاه کنیم برای ما به نوعی قرارداد ایجاد میکنه.
اعضای سازمان از دوربین مداربسته ما رو نگاه میکنن و همون رو تکثیر میکنند. آیا این سازمان به سرعت رشد میکنه یا به سرعت اُفت میکنه؟!
مگه ما نمیگیم جا پای بالاسریت بزار، اگه یکی بیاد پاهاش و جا پای ما بزاره چه اتفاقی میفته؟ آیا فرد افتخار میکنه که تو سازمان ما هست یا نه؟
همه چیز شما تکثیر میشه و پراسپکت ها همه جا هستند. تکثیر شما از لحظه ای که به پراسپکت پیشنهاد کار میدهید آغاز میشه.
همچنین ایشان به این نکته ارزشمند اشاره داشتند:
عملکرد ها تکثیر میشه، مثلا شاید روش فروش تو تکثیر نشه اما عمل فروش تو تکثیر میشه و یا مثلا تو با کتاب آموزش می بینی اما دایرکتت با ویدیو آموزش می بینه…
و نکته میلیون دلاری جناب آقای شیرزاد:
نقطه ی شروع موفقیت ما کجاست؟
آن چیز که نشان می دهیم و آن چیزی که هستیم، هر چقدر این دو تا به هم نزدیک تر باشن، اونجا میشه نقطه تکثیر.
حتی تفکرات شما هم تکثیر میشه، حست تکثیر پیدا میکنه.
در ادامه ی صحبت های لیدر شیرزاد، تاپ لیدر جناب آقای علیزاده به این مثال اشاره کردند:
مثلا یه کسی ممکنه خودش ناامید بشه ولی جلسه میزاره و تیمش رشد نمیکنه و میگه: نمیدونم چرا تیمم رشد نمیکنه!
حس ناامیدی در تیم تکثیر میشه حتی اگر هیچ کدام از اعضای تیم در جریان ناامیدی بالاسری نباشند.
در ادامه لیدر جناب آقای کشتکار در خصوص تکثیر به موارد زیر اشاره نمودند:
تکثیر درست چیزیه که ما دنبالشیم، تو آموخته های خودت در نتورک مارکتینگ رو باید تکثیر کنی نه آموخته های خارج از نتورک مارکتینگ رو!
ما باید به تکثیرمون متعهد باشیم ،همون طوری که پدر و مادر در بزرگ کردن فرزندشان و تربیت درست فرزند و همانندسازی خودشان متعهدهستند.
از نظر لیدر کشتکار تکثیر یعنی جای پای تو، تکثیر یعنی خون تو در رگ های سازمانت.
اعضای تیم تو رو الگوی خودشون قرار میدن.
نکته میلیون دلاری ایشان این بود:
سیستم باعث حفظ تکثیر میشه. آدم ها رو حول سیستم تکثیر کن نه با اخلاق و رفتار قبل از نتورک مارکتینگ.
“تکثیر درست به تو اعتبار میده”
تاپ لیدر جناب علیزاده در ادامه صحبت های لیدر کشتکار به این نکات اشاره کردند:
مهم نیست یه آدم قبل از نتورک مارکتینگ چه لِول و جایگاهی داشته مهم اینِ که بر اساس سیستم خودش و تکثیر کنه.
وقتی از سیستم پیروی نکنی باعث میشه هرز زحمت بکشی.اگه از سیستم درست به درستی پیروی کنی آینده از آنِ توئه.
و با این آموزش های ارزشمند جلسه هفتگی لژیونرها به پایان رسید.
گردآورنده: سرکارخانم زهراپورمحمدجانی مربی سازمان
سلام ودرود بسیارعالی بود خداقوت
درود سپاس از توجه شما
سپاس از نگاه ارزشمندتان
فوق العاده بود 👏👏👏💸💸💸♥️
سپاس
سلام.خیلی جلسه عالی بود و انعکاس دقیق خانم پورمحمدجانی باعث میشد احساس کنم منم درجلسه حضور دارم ممنونم از این فرایند انعکاس جلسات 🙏🏻
برخیزو بدرخش
بسیار عالی سپاس از توجه شما