تا کی باید یک نفر را پیگیری کنیم؟

کسی را که دعوت کردیم و جواب او منفی بوده، تا چه مدت باید پیگیری کنیم؟

🔰پیگیری بازه محدودی ندارد

پیگیری افراد بازه محدودی ندارد.این طور نیست که بگوییم یک نفر را باید حداکثر تا 3 ماه پیگیری کنیم یا تا 6 ماه.

✅ما افراد را تا زمانی که در دسترس ما هستند پیگیری میکنیم و کسی را از لیست کنار نمی گذاریم، به غیر از افرادی که برخورد و رفتار مناسبی ندارند.طبیعتا این گروه را کنار میگذاریم ولی بقیه را از لیست خط نمیزنیم.

🔹افرادی بوده اند که در روند پیگیری بعد 1 سال، 2 سال ، یا حتی 6 سال وارد کار شده اند و آن کسی که آنها را پراسپکت کرده، با استمرار به پیگیری ادامه داده و نتیجه گرفته.

⚠️البته منظور از پیگیری، پیگیری با رعایت اصول و روش های صحیح است.منظور این نیست که دم در خانه طرف مقابل چادر بزنیم و به هر نحوی که شده سعی کنیم خوبی های نتورک مارکتینگ را به اون بفهمانیم!

🔰مهمترین مرحله

پیگیری مهمترین مرحله برای ورودی گرفتن است.تقریبا 70 الی 80 درصد افرادی که در نتورک مارکتینگ ورودی میشوند، در مرحله اول بعد از معرفی به کار جوابشان منفی است یا حداقل نمیتوانند تصمیم گیری کنند و در مراحل بعد با پیگیری وارد میشوند.پس پیگیری خیلی مهم است.

اگر کسی را هم پیگیری کردید و جوابش منفی بود، اشکالی ندارد لازم نیست ناراحت شوید!

✅به او بگویید: “مشکلی نیست.من الان باید با افرادی که آماده شروع کردن هستند کار کنم ولی در آینده پیگیری میکنم”.او را دوباره وارد لیست کنید و تاریخ پیگیری بعدی را مشخص کنید.

🔥و نهایتا در مرحله آخر مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که بروید و با افراد جدیدی در مورد کار صحبت کنید! اصلا خوب نیست که منتظر بمانید تا دیگران بخواهند تصمیم بگیرند که میخواهند وارد کار شوند یا نه.نتورکرهای موفق همیشه در حال ارتباط سازی و پراسپکت کردن افراد جدید هستند و برای همین هم میتوانند شبکه خودشان را گسترش دهند.

در نتورک مارکتینگ بیشتر زمانی که یک نتورکر برای کار میگذارد، صرف ارتباط سازی میشود.

About حمزه علیزاده صیقلان

همه با هم برای موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *