⭕️سمینار اثر مرکب (زیرنویس فارسی)‌ از دارن_هاردی

✅ اگر برای داشتن زندگی رویایی و دست‌یابی به ایده‌آل‌های خود در زندگی مصمم هستید این کتاب و سمینار را بارها مطالعه و تماشا کنید و سپس اصول مطرح شده را در تمام جنبه‌های زندگی خود به کار بگیرید.

امروز دارن هاردی بر روی صندلی می نشیند که زمانی جایگاه کلمنت استون و ناپلئون هیل بوده است. بیش از شانزده سال است که دارن هاردی به عنوان یکی از سردمداران علم موفقیت و رشد شخصی در سطح بین المللی شناخته شده است. دارن هاردی تمام موفقیت خود را حاصل اصولی می داند که در کتاب اثر مرکب آنها را شرح داده است. همچنین او به عنوان یکی از سرشناس ترین کارآفرین ها در سطح بین الملل شناخته شده است به صورتی که در سن هجده سالگی درآمدی بالغ بر صدهزار دلار داشت و در سن 24 سالگی درآمد سالانه او بیش از یک میلیون دلار بوده است و در سن 27 سالگی شرکتی را راه اندازی کرد که سالانه بالغ بر پنجاه میلیون دلار سود دهی داشته است.

او به عنوان مشاور در امر مدیریت شرکت های مطرح صنعتی فعالیت داشته است. هم اکنون او به عنوان ناشر و مدیر مسئول مجله موفقیت از جایگاه منحصر به فردی برخوردار است. جایگاهی که شرایطی را برای او فراهم کرده است که با کارشناسان حوزه موفقیت و رشد شخصی به صورت مستقیم مصاحبه کند. همچنین این جایگاه امکان مصاحبه با مدیران و کارآفرینان سرشناس، ورزشکاران و قهرمانان المپیک و بازیگران معروف را فراهم کرده است. به همین دلیل او توانسته است اصول مشترک بین تمام افراد فوق موفق را پیدا کند و آنها را به اشتراک بگذارد. دارن هاردی همواره در حال یافتن بهترین روش ها و استراتژی ها در زمینه موفقیت و رشد شخصی است. او خود را متعهد کرده است دیگران را یاری کند تا بتوانند به بالاترین سطح توانایی های خود دست یابند.

اگر به معنای واقعی به دنبال موفقیت در تمام جنبه های زندگی تان هستید، به راحتی از کنار کتاب و سمینار اثر مرکب نگذرید. اثر مرکب درباره به دست آوردن موفقیت فراتر از حد تصورات در طولانی مدت است. کتاب و سمینار اثر مرکب درباره حقایق و اصول بنیادی موفقیت است. دارن هاردی به عنوان ناشر و مدیر مسئول مجله موفقیت تمام راه ها را شناسایی کرده است و آنها را مورد امتحان قرار داده است.

در کتاب و سمینار اثر مرکب خواهید آموخت:

  • چگونه می شود در هر رقابتی صرف نظر از هوش، استعداد و امکانات رقبا، برنده شد.
  • شناسایی و ریشه کن کردن عادت های بدی که حتی خودتان از وجودشان آگاه نیستید.
  • چگونه انضباط را به یکی از ویژگی های رفتاری خود تبدیل کنید.
  • چگونه کارهایی را انجام دهید که از انجام دادن آنها لذت نمی برید، به عبارتی چگونه همواره با انگیزه باقی بمانید.
  • فعال کردن نیرویی جادویی به نام تکانش؛ اگر تکانش بزرگ را به دست آورید دیگر توقف ناپذیر خواهید شد.

اگر برای داشتن زندگی رویایی و دستیابی به ایده آل های خود در زندگی مصمم هستید این کتاب و سمینار را بارها مطالعه  وتماشا کنید و سپس اصول مطرح شده را در تمام جنبه های زندگی خود به کار بگیرید.

 لینک دانلود ویدئو

About حمزه علیزاده صیقلان

همه با هم برای موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *