About حمزه علیزاده صیقلان

همه با هم برای موفقیت

معرفی کتاب ( انگیزه در 60 ثانیه )

نسخه چاپی کتاب انگیزه در 60 ثانیه با نویسندگی کیت و تام (بیگ ال) شرایتر و ترجمه حمزه علیزاده صیقلان منتشر شد.

همگی انسان ها برای انجام کارها و وظایفشان نیاز به انگیزه ای برای شروع و ادامه دارند . چقدر عالی میشود که بتوانیم یاد بگیریم چگونه فردی خودانگیخته باشیم و در جهت اهداف مان قدم برداریم .در دوره ای که برای افراد طالب موفقیت، انگیزه داشتن یک برتری ویژه محسوب میشود ،وجود دانشهایی پیرامون این موضوع بسیار حیاتی است .کتاب انگیزه در 60 ثانیه بی شک یکی از برترین کتاب ها در جهت یادگیری مهارت های ایجاد انگیزش در انسان می‌باشد که به صورت مختصر و مفید و با زبانی ساده توسط راهکارهایی کاربردی به ما می آموزد که چگونه در کمترین زمان ممکن در خود انگیزه ایجاد کنیم. کتاب انگیزه در 60 ثانیه که با نام How to Get Motivated in 60 Seconds در سال 2021 منتشر شده یکی از بروز ترین و کامل ترین کتاب های نوشته شده توسط راهبران برتر تجارت نتورک مارکتینگ دردنیا یعنی تام و کیت شرایتر، می باشد. آنها دراین کتاب به رازهایی درباره‌ی اینکه چگونه انگیزه بگیرید ، اشاره خواهند کرد که از آموختن و به کارگیری شان شگفت زده خواهید شد…

این کتاب در در اواخر سال 2021 میلادی منتشر شده است در ایران نیز در سال 1401 روانه باز خواهد شد. و علاقه مندان میتوانند این کتاب را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایند .

همانطور که مشخص است نویسندگان این کتاب از برترین نتورکرهای جهان هستند که آثار متعددی از آنها تا به حال منتشر شده است.

کیت شرایتر و تام شرایتر را بیشتر بشناسیم:

کیت شرایتر دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای و بازاریابی چندسطحی است. او به بازاریابان شبکه‌ای می‌آموزد که چطور از سیستم‌های ساده برای ایجاد یک کسب ‌و کار باثبات و رو به رشد استفاده کنند.

تام «بیگ اَل» شرایتر نیز با بیش از 40 سال تجربه در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای می‌کوشد تا نشان دهد که دقیقاً چه کلمات و عبارت‌هایی را باید به کار برد تا ذهن مشتری احتمالی باز شود و به شما جواب مثبت دهد.

اَلِ بزرگ، به سبب تألیف آثار آموزشی متعدد، یکی از سخنرانان محبوب در همایش‌های سازمانی و مراسم‌های محلی محسوب می‌شود.

در ادامه بخشی از این این کتاب جذاب آورده شده است :

کمی بی‌رحمانه به نظر می‌رسد، اما …

برای کائنات؛ اهداف، رؤیاها، نیازها، خواسته‌ها و علایق ما مهم نیست و همچنین کائنات به اینکه فکر می‌کنیم همه چیز باید عادلانه باشد نیز اهمیت نمی‌دهد.

فقط به این اهمیت می‌دهد که ما کارهای لازم را انجام دهیم. کائنات قلب و احساس ندارد.

حقیقت تلخ است؛ ای‌کاش می‌توانستیم روی صندلی بنشینیم و مثبت اندیش باشیم، جملات تأکیدی بخوانیم و از ثروت‌های ارتعاشی جهان بهره‌مند شویم. خیال‌پردازی درباره‌ی دنیای گل و بلبلی که در ذهنمان تصور کرده‌ایم لذت‌بخش است.

اما دیگر بزرگ شده‌ایم و انسان‌های بالغی هستیم، زمان آن رسیده که با آگاهی واقع‌بینانه‌تری به جهان خود بنگریم.

شروع کردن، سخت‌ترین قسمت ماجراست.

ما می‌دانیم که چه‌کارهایی باید انجام دهیم.

ما می‌دانیم که چطور این کارها را انجام دهیم.

… اما بازهم کاری انجام نمی‌دهیم.

ما دیگر به اطلاعات بیشتر نیاز نداریم، به «انگیزه‌ای» برای شروع کردن نیاز داریم.

برای خرید اینترنتی این کتاب میتواند از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

خرید کتاب

برترین های رده دار آذرماه1401

لیست برترین های رده دار به ترتیب فروش سازمان در آذر ماه 1401


نام و نام خانوادگی

استان – شهر محل سکونت
رده سازمانی

حمزه علیزاده صیقلان

گیلان-صومعه سرا

  راهبر ⭐

رامین شیرزاد

گیلان-رشت

مدیرفروش⭐ ⭐ ⭐

حامد کشتکار دافچاهی

گیلان-خمام
 
راهبر ⭐

زهرا پورمحمدجانی

گيلان-خمام

مدیرفروش ⭐ ⭐

محمد ابراهیم مسعودی

گیلان-رشت

مدیرفروش ⭐

سارا صفری 
 
گیلان-صومعه سرا
 
مدیرفروش ⭐ ⭐

زهرا فعال زاده 

گیلان-رشت

مدیرفروش ⭐

افسانه عصارین 

گیلان-رشت
 

مدیرفروش ⭐
 

 پانته آ شمس الدین

گیلان-رشت
 

مدیرفروش ⭐ ⭐
 

 طوبی میرزائی پس ویشه

گیلان-رشت  

مدیرفروش ⭐ ⭐
 

زهرا علیدوستی شهرکی

مازندران-نور

مدیرفروش ⭐ ⭐

میترا مهدوی سیاه اسطلخی

گیلان-رشت

مدیرفروش ⭐

حسام کشتکاردافچاهی

گیلان-خمام

مدیرفروش ⭐

فهیمه پورکاظمی

البرز-فردیس

مدیرفروش ⭐

زینب روستایی ناصر کیاده

گیلان-رشت

مدیرفروش ⭐

خدیجه میرزایی ویشکایی

گیلان-رشت

مدیرفروش ⭐

علیرضا پوراکبر خشت مسجدی

گیلان-رشت

مدیرفروش ⭐

عاطفه خارابیان

گیلان-رشت

مدیرفروش ⭐

زهرا مالکی شهرکی

چهارمحال و بختياري-شهرکیان

مدیرفروش ⭐

ايرانتاج قلعه گفائي

گيلان-تالش

مدیرفروش ⭐

الهام علی نیا مرخالی

گیلان-رشت

مدیرفروش ⭐

سهیلا کرمی دستگردی

چهارمحال و بختياري-بلداجی

مدیرفروش ⭐

زينب خبازنژادفومني

گیلان-رشت

مدیرفروش ⭐

در آذرماه آقای محمد ابراهیم مسعودی به رنک ترینری سازمان رسیدند.

در آذرماه خانم زینب خبازنژاد فومنی به رنک حامی گری سازمان رسیدند.

در آذرماه خانم زهرا مالکی به رنک حامی گری سازمان رسیدند.

مزایای بازاریابی شبکه ا‌ی یا نتورک مارکتینگ

دوست دارید صاحب کسب و کار خودتان باشید و خودتان مشخص کنید که کجا، کِی و با چه کسانی کار کنید؟ بدون تردید اغلب ما چنین رویای زیبایی را در سر می‌پروانیم اما از تبدیل کردن آن به واقعیت واهمه داریم. چرا؟ برای داشتن یک کسب و کار مستقل باید آماده ریسک کردن باشید، از محدوده امن خود خارج شوید و با چالش‌ها و موانع بسیاری دست و پنجه نرم کنید.

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین و کم ریسک‌ترین راهکار رسیدن به این هدف آشنا کنیم: بازاریابی شبکه‌ ای. پس اگر می‌خواهید؛

  • دیدگاه متفاوتی از بازاریابی شبکه‌ای داشته باشید؛
  • و به مزایای بازاریابی شبکه‌ای پی ببرید؛

در ادامه همراه این مقاله با ما باشید.

بازاریابی شبکه‌ ای چیست؟

بازاریابی شبکه‌ای یا نتورک مارکتینگ نوعی استراتژی فروش است که در آن شرکت محصولات و خدمات خود را بدون واسطه و تبلیغات گسترده، مستقیماً به دست مصرف کننده نهایی می‌رساند.
مشتری هم می‌تواند به نوبه خود با فروش محصولات و خدمات شرکت درآمد کسب کند. مجله Success (موفق) این نوع بازاریابی را یکی از قدرتمندترین روش‌های دسترسی به مشتریان دانسته و بازاریابی شبکه‌ای را در زمره پردرآمدترین مشاغل دنیا دسته‌بندی کرده است.

در بازاریابی شبکه‌ای شما علاوه بر درآمد ناشی از فروش محصولات و خدمات، می‌توانید با اضافه کردن فروشندگان جدید به شبکه بازاریابی‌تان و گسترش دادن آن، درآمد بیشتری کسب کنید.

مزایای بازاریابی شبکه ا‌ی یا نتورک مارکتینگ

بازاریابی شبکه‌ ای مزایای بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  1. با حداقل سرمایه ممکن می‌توان وارد این نوع بازاریابی شد.
  2. ریسک این کار بسیار اندک است.
  3. برای موفق شدن در بازاریابی شبکه‌ای نیازی نیست فرد متخصص و با تجربه‌ای باشید.
  4. می‌توانید به صورت پاره وقت به فعالیت‌هایتان در بازاریابی شبکه‌ای برسید و یک منبع درآمد جانبی داشته باشید.
  5. امکان کسب درآمد انفعالی وجود دارد. به عبارت دیگر می‌توانید به نقطه‌ای برسید که با حداقل انرژی و زمانی که می‌گذارید، یک درآمد ثابت و همیشگی داشته باشید.
  6. پتانسیل رسیدن به درآمد در بازاریابی شبکه‌ای نامحدود است.
  7. این نوع بازاریابی می‌تواند به رشد و توسعه فردی و حرفه‌ای شما کمک قابل توجهی کند. چرا که برای رسیدن به موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای باید نقاط قوت و قابل بهبود خود را بشناسید، توانمندی‌هایتان را ارتقا دهید، برای خود هدف داشته باشید و در راستای رسیدن به آن گام بردارید. باید یک فروشنده و راهبر حرفه‌ای باشید. روی خودتان، مهارت‌ها و توانمندی‌هایتان سرمایه‌گذاری کنید.
  8. می‌توانید به دیگران کمک کنید تا درآمدشان را افزایش داده و به یک شرایط ایده‌آل دست یابند.
  9. با افراد زیادی آشنا می‌شوید و می‌توانید دایره ارتباطات خود را گسترش دهید.
  10. آزادی، آرامش و امنیت مالی خواهید داشت، چرا که بازاریابی شبکه‌ای به شما فرصت می‌دهد تا کاری را انجام دهید که از آن لذت می‌برید، برای انجام دادن کارهای موردعلاقه‌ و سرگرمی‌هایتان زمان بیشتری خواهید داشت. برای عزیزانتان بیشتر وقت داشته باشید و به آرامش ذهنی برسید.

سمینار بزرگ موفقیت در تجارت

دپارتمان بین المللی عقابها در راستای کمک به آحاد مردم جامعه و با شعار ( چراغی برای دیگران روشن کن ) پیشگام شده و بزرگترین سمینار موفقیت در تجارت را برگزار می‌کند.
هدف از برگزاری این سمینار بزرگ، آگاهی دادن به مردم برای استفاده مناسب از فرصت‌ها،تبدیل تهدید ها به فرصت ها و در نهایت تغییر در سبک زندگی شان است.

ششم مرداد ماه در رشت


محوریت این سمینار با معرفی برترین تجارت قرن می‌باشد.تجارتی بی حد و مرز،تجارت بازاریابی شبکه ای که میتواند آزادی مالی را در کوتاه ترین زمان برایمان ایجاد کند،تجارتی که نیاز به شناخت و اطلاعات دارد تا بتوان آنرا جدی گرفت و به موفقیتی بزرگ برسیم.
لطفاً با جمله من آماده تغییرم وارد سمینار شوید. 🔥

این سمینار با هدف گسترش سازمان فروش دپارتمان بین المللی عقاب ها 🦅 برگزار خواهد شد .

همچنین با افتخار شاهد تشریف فرمایی استاد عزیز تاپ لیدر محمدپور خواهیم بود و آموزش های فوق العاده ای در اختیار نمایندگان عزیز قرار خواهد گرفت.

 

برای دانلود فایل های تصویری و ویدئویی همایش میتوانید از لینک های زیر اقدام کنید:

ویدئو استوری:

http://ideagles.ir/wp-content/uploads/2022/07/0-1.mp4

عکس استوری:

http://ideagles.ir/wp-content/uploads/2022/07/IMG_4049-1.jpg

پست های اینستاگرام:

http://ideagles.ir/wp-content/uploads/2022/07/29d2d70b54de4fe4ef5f7d2313692375.jpg

http://ideagles.ir/wp-content/uploads/2022/07/b5fe88c7dfc56884d24245057fb39215.jpg

http://ideagles.ir/wp-content/uploads/2022/07/c099e3d32b51c37ee21c4e2b51b5e3b9-1.jpg

چرا جامعه باید به سمت کارآفرینی خیز بردارد؟

تولم نیوز: در کشور ما همیشه نوع نگاه جامعه و خانواده از دیرباز تا کنون به سمتی بوده که جوانان را از زمان مدرسه به سمت کارمندی سوق داده و به طور کلی می‌توان گفت که جامعه ما کاملاً کارمند پرور است .هم اکنون سوال این است که در قرن ۲۱ و در سال ۱۴۰۰ هجری شمسی یا ۲۰۲۱ میلادی آیا این نگرش کارساز است ؟ آیا می توان کارمندی را یک هدف عالی برای جوانانمان بدانیم ؟ کارمندان از زندگی خود راضی هستند و خواسته‌های خود را محقق کرده‌اند؟ در پاسخ به این سوالات کافیست نگاهی به دور اطراف خود بیندازیم ،می بینیم که شغل‌های کارمندی به شدت کم شده است ،همچنین خودِ افراد کارمند هم در ساعات فراغت از شغل خود به دنبال شغل پاره وقت دوم می‌گردند! آیا زمان آن نرسیده که از تفکر باطل شغل کارمندی دست بکشیم؟

ما باعث شدیم که همه به دنبال شغل پشت میز نشینی هستند و انتظار جوان این است که درس بخواند و جایی استخدام شود، در صورتی که بیش از ۸۰ درصد مواقع این اتفاق نخواهد افتاد، و حتی در آینده این درصد بیشتر نیز خواهد خواهد شد. پس واجب است نگاه دقیق تری به کارآفرین شدن و کارآفرینی بیاندازیم .

کارآفرین کسی ست که خلاق و اهل چالش است. او کسی است که مبتکر راه جدیدی خواهد بود، مثل یک کسب و کار ،یک پروژه و یا یک تجارت ممکن است که ایده از کارآفرین نباشد ،اما او مرد عمل است که به دل چالش ها می رود ،او قطعاً کسی است که یک ایده را به واقعیت تبدیل می کند . می تواند یک رهبر باشد که تیمی را به جلو می‌راند و افراد را تشویق می کند. اوست کسی که پتانسیل یک تجارت را تشخیص می دهد، سرمایه های انسانی را گردهم می آورد و منابع را در جهت حصول نتیجه سازماندهی می کند .عصاره کارآفرینی در درک و بهره برداری از فرصت هاست .

در تعریف کلی کارآفرینی اینطور بیان می‌شود که کارآفرینی فرایندی است که به کمک آن سازمان‌ها و افراد دانش نوین خود را به فرصت های جدیدی در قالب محصولات و خدمات نوآورانه تبدیل می کنند. مطالعه کسب و کار بدون درک کارآفرینی مثل مطالعه شکسپیر است که در آن شاهزاده دانمارکی از بحث‌ هاملت حذف شده باشد.

کشورهای آلمان، ژاپن و آمریکا در رده های برتر کشورهای کارآفرین پرورش هستند . در جهان سوم اما موضوع کمی متفاوت است اینجا کارآفرین را یک خودسر می‌دانند! انواع انرژی منفی را به او می دهند و حتی تلاش می کنند که نگذارند او راه جدیدی را آغاز کند، حتی موانعی بر سر راهش است که باعث می شود تعداد کمی از کارآفرینان از آن جان سالم به در ببرند!

با این حال نجات اقتصاد و دنیای آینده متعلق به کارآفرینان است .آن‌ها هستند که در دل تهدیدها با نگرش و فکر زیبا ،فرصت‌ها را می یابند و بهترینها را به دست خواهند آورد. به نظرِ تعداد بسیاری از نظریه پردازان، کارآفرینی عنصر پویایی اقتصاد است. به گفته شومپیتر، کارآفرین منبع همه تغییرات در بازار است.

خداروشکر که کشور ایران در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به این رشته و این حوزه داشته داشته و امید است به زودی ما هم همتراز با کشورهای برتر جهان بتوانیم بسترهای کارآفرینی را در کشور عزیزمان گسترش دهیم . کشور ما بیش از پیش به کارآفرینان نیاز دارد اما این موضوع اول از همه باید در ذهن و نگرش ما اتفاق بیفتد اول باید باورهایمان را شخم بزنیم ! آموزش این موضوع را از سنین پایین آغاز کنیم تا در آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم، این را بدانیم که خیلی از شغل ها در آینده از بین خواهند رفت، همانطور که خیلی از کسب و کارها تا به الان نابود شده‌اند و یا نایی برای نفس کشیدن ندارند ،باید تغییر در دنیای تجارت را بپذیریم و این یعنی اینکه به وسیله کارآفرینان فرصت ها را کشف کرده و بهره برداری کنیم .

به امید خلق روزهای عالی

حمزه علیزاده صیقلان

عضو کوچکی از خانواده بزرگ کارآفرینان ایران

10 ویژگی نتورکرهای موفق

1) رویا پردازند
اگر روزی روزگاری در گذشته درحین رویاپردازی سر کلاس درس مچ تان را گرفته اند، امیدوارم آنقدر ناامید ومایوس نشده باشید که رویاپردازی را از بیخ و بن کنار گذاشته باشید. بر عکس گفته های عتاب آمیز بسیاری از مدیران مدارس، رویاپردازی یک خصیصه شخصی است. بازاریابان شبکه ای موفق بلا استثنا آدمهایی رویا پردازند، آنها می دانند چه می خواهند، چون از رویا پروردن نمی هراسند. شما از زندگی چه می خواهید؟ به قول ارل نایتینگل “در آمریکا، هر کس هر چیزی را بخواهد به دست خواهد آورد … اما مشکل اینجاست که اکثر مردم نمیدانند چه می خواهند. به نظر ما این گفته درباره مردم همه کشورها صدق میکند. زندگیهای مطلوب و ایده ال از هر جهت فقط با رویا شروع می شوند، پس معطل چه هستید؟… رویا پردازی کنید.

نمی گویند: امتحان کنیم ببینیم… میگویند: میخواهم موفق شوم!

افرادی که در بازاریابی شبکه ای موفق می شوند، از همان ابتدا به قصد موفقیت وارد بازاریابی شبکه ای میشوند. آنها هیچ گاه به قصد” امتحان کردن” وارد شرکتی نمی شوند. داگ فایر مربی معروف بازاریابی شبکه ای میگوید: ((همه ی میلیونرها یک خصیصه ی مشترک دارند و آن اینکه در خواسته هایشان مصمم هستند)). بازاریابان شبکه ای موفق می دانند که در عالم امتحان و شانس چیزی بدست نمی آید. داو می گوید: ” قدرت افراد موفق در عزم آنها برای موفق شدن نهفته است. در بازاریابی شبکه ای هیچ چیز قوی تر از این نیست که عزمت را جزم کنی تا فقط سر از مقصد موفقیت بیرون بیاوری ولا غیر! “

2) آموزش پذیر هستند
دن هالینگز معلم سابق و توزیع کننده شرکت (NSA) که به او امکانی داد تا بتواند به مشاور شرکتهای بازاریابی شبکه ای تبدیل شود، می گوید: (اصلی ترین قضیه در بازاریابی شبکه ای، آموزش و انجام دادن یک فرایند ساده قابل همانند سازی است. بازاریابان شبکه ای موفق به قول انگلیسی ها چرخ را از نو اختراع نمی کنند. آنها به دنبال شرکتی می گردند که پیشاپیش برایشان یک سیستم قابل اطمینان  و موفق، طرح ریزی کرده باشد. آن وقت سیستم را فرا میگیرند و شروع به همانند سازی آن می کنند. بله به همین سادگی است، گرچه برخی دوست دارند آن راپیچیده نشان دهند). اگر شما جزو آن دسته آدمهایی هستید که مایل به پیروی از راهنمایی های افراد دیگر نیستید و به هنگام استفاده از سیستم اشخاص دیگر معذب اید، توصیه ما این است که قبل از شروع به کار بازاریابی شبکه ای به اندازه کافی تامل کنید؛ چون در غیر این صورت یا به هنگام اختراع مجدد چرخ مایوس و دلزده خواهید شد و یا از پیروی یک سیستم از قبل موجود، معذب خواهید شد. بازاریابان شبکه ای موفق، بلااستثناء افرادی آموزش پذیرند و البته در مقام معلم، همین آموزشها را به افراد دیگر نیز منتقل می کنند.

Steam (3 دارند
یان رو می گوید که به اعتقاد وی، بازاریابان شبکه ای بالقوه موفق، دارای 5 ویژگی هستند که او حروف اولشان را به هم چسبانده و به آن STEAM میگوید: “فروشندگانی” که “معلم و مربی” هستند;  “مشتاق” اند و دارای “نگرش”  مثبت و معطوف به موفقیت هستند و نهایتا خواستار کسب “پول ”  بیشترند.

4)   سازنده اند
ساختن یک تجارت رضایت بخش و سوداور در بازاریابی  شبکه ای، باید از نخستین فرد شروع شود و با توجه آگاهانه به تک تک افراد پیش برود. به قول  ادواردز دمینگ “وقتی ماهی می گندد، گند از سرش شروع میشود و به پایین کشیده می شود”. بازاریابان شبکه ای موفق، اهمیت خودسازی ذهنی، جسمی و عاطفی را خوب می فهمند و می دانند باقی مجموعه هم با الگو برداری از آنها ساخته می شود. اما چگونه  می توان خود را ساخت؟ مطالعه کنید، فیلمهای ویدیویی را ببینید، در سمینارها شرکت کنید و… . کانی دوگان میگوید نخستین سال از شش سال فعالیتش در بازاریابی شبکه ای را همچون یک اسفنج سپری کرده است. وقتی کارش را با آکسی فرش شروع کرد، اصلا فروشنده با تجربه ای نبود، لذا برای موفقیت به کسب مهارتهایی نیازداشت. وی میگوید:”درخلال همان یک سال اول، هر کتابی راجع به بازاریابی شبکه ای که به دستم میرسید با ولع تمام میخواندم. دوستهایم را به کنفرانس تلفنی فرا می خواندم. در سمینارهای لیدرها شرکت میکردم و از آنها نکته ها یاد میگرفتم، بالاخره سبک خودم را یافتم”. پس از آن او مجموعه ای ساخت که هم اکنون 5000 نفر عضو دارد.

5) حسن جو هستند (نه عیب جو!)
هیچ شرکتی یا بازاریابی شبکه ای کامل وبی عیب نخواهد بود. بازاریابان شبکه ای موفق به خوبی به این مسئله واقفند که در تجارت چیزی به اسم کمال و فقدان نقص وجود ندارد و لذا همیشه در پی محاسن و نقاط مثبت شرکت و توزیع کنندگانشان هستند. حتی شرکتی که نهایت سعی اش را می کند تا کارش را بی عیب و نقصان انجام دهد،گاهی اوقات دچار خطا می شود. ممکن است این خطا مربوط به طرح باز پرداخت باشد یا توسعه محصولات یا برنامه بازاریابی و یا مربوط به فن آوریهای مورد استفاده ایشان. در هرحال این امکان وجود دارد که برخی امور درست پیش نرود و یا دچار مشکل شود. به همین منوال، بازاریابان شبکه ای نیز ممکن است بعضی اوقات مرتکب اشتباهاتی شوند، ممکن است تعهداتی بدهند که قادر به انجام دقیقش نشوند: برخی ممکن است بهتر از بقیه کار را یاد بگیرند، بعضی ها فروشندگان بهتری از آب در خواهند آمد و یا توانایی بیشتری در زمینه ایجاد رابطه و یا آموزش خواهند داشت. در تمام این موارد بازاریابان شبکه ای موفق از این نکته غافل نخواهند شد که تاکید براشتباهات و امور منفی به هیچ وجه کارساز و راهگشا نخواهد بود.

6) همیشه حی و حاضرند
بازاریابان شبکه ای موفق همیشه حضور دارند. داگ فایربو میگوید:”بازاریابان شبکه ای برتر همیشه حضوری محسوس دارند. در هر موضوعی حضور دارند، در جلسات، در مکالمات و در کنفرانسهای تلفنی و مهمتر از همه اینکه آنها همیشه هرجالازم است حضور دارند”.

7) با انگیزه اند
(بازاریابی شبکه ای آنقدر هیجان انگیز است که نمیتوانی انجامش ندهی)! این جمله متعلق به راس نولاند اس؛کسی که سالها از انجام دادن کار بازاریابی شبکه ای پرهیز میکرد و به کار در بنگاه املاک و مستغلات در هیوستن تگزاس اشتغال داشت. راس کار در بنگاه را کنار گذاشت ودر عرض چند سال، یکی از بهترین سازمانهای فروش را در شرکت اکسل کامیونیکیشن ساخت. او تجسم انگیزه است:” هروقت فرد جدیدی وارد سازمان فروشم میشود، گویی بلیط بخت آزمایی ام برنده شده است! چون آن فرد قراراست کار عظیمی را به انجام برساند و من قرار است در آن دخیل باشم “! راس در ادامه میگوید بخش عظیمی از موفقیت شما دربازاریابی شبکه ای به «تعهد عاطفی» شما به تجارتتان بستگی دارد.

8،9) پشتکار دارند و صبورند
لیدرهای بازاریابی شبکه ای خوب می دانند که همه افراد دفعه اول و حتی دفعه دهم، (بله) نخواهند گفت. بنابرین، موفقیت در این کار جز بامداومت وصبوری به دست نخواهد آمد.

10) دلشان با این کار است…
داگ فایربو می گوید:” لیدرهای موفق دل و جانشان با این تجارت است. آنها کارشان را با رضایت کامل قلبی انجام می دهند و هرگز به پشت سرشان نگاه نمیکنند. آنها قلبا متمایل به موفق کردن زیرمجموعه شان هستند، حتی موفق تر از خودشان. قلبشان با علایق وآرزوهای مشتریان احتمالی شان است و قلبشان را آماده پذیرش موفقیت کرده اند، انتظارش را میکشند، خواهان آنند، آن را جذب می کنند و نهایتا آن را بدست می آورند”.

روش های نوین کسب و کار و کارآفرینی در حوزه فروش مستقیم

دانلود پاور پوینت و پی دی اف روش های نوین کسب و کار و کارآفرینی در حوزه فروش مستقیم

که به اختصار درباره تجارت بازاریابی شبکه ای هم توضیح داده شده است .

فایل پاور پوینت :

فرصت های نوین کسب و کار

فایل پی دی اف :

فرصت های نوین کسب و کار

پاورپوینت معرفی جیم ران Jim Rohn

دانلود فایل پاورپوینت و پی دی اف معرفی یکی از کارآفرینان برتر دنیا / اسطوره رشد شخصی درجهان

آقای جیم ران

فایل پاورپوینت:

jim rohn

فایل پی دی اف :

jim rohn

 

برایان تریسی و بیست توصیه مهم برای موفقیت

غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید اما نام برایان تریسی را حداقل 5 بار نشنیده باشید…
برای ما ایرانی ها، او نماد موفقیتِ غربی است. کسی که کتاب های زیادی از او در کتابفروش ها به چشم میخورد و در تمام کتاب هایش به پند های ساده و روانی به ما راه صحیح موفقیت را نشان میدهد.

خیلی ها هستند که معتقدند مسیر زندگی شان پس از آشنایی با برایان تریسی تغییر کرد. زندگی خیلی از آنهایی که کتاب هایش را خوانده اند متحول شده.

فروشندگانی با درآمد بالا هستند که فروش خوب شان را مدوین کتاب پرقدرت «روانشناسی فروش» برایان تریسی اند.

به راستی نمیتوان هیچ ایرادی بر کتاب های برایان تریسی وارد کرد. برایان تریسی آنقدر ساده، روان و کاربردی می نویسد که از میانه خواندن تصمیم میگیرید کتاب را کنار گذاشته و به آنچه یادگرفتید عمل کنید.

اما در این مقاله میخواهیم کمی بیشتر (و خلاصه) راجع به برایان تریسی بدانیم؛

  • برایان تریسی کیست؟
  • مهم ترین توصیه موفقیت اش چیست؟
  • جملات منتخب اش از کتاب های مختلف

این مقاله زندگینامه برایان تریسی و یا معرفی محصولات او نیست. ما با این پیشفرض که حداقل نام او را شنیده اید، میخواهیم کمی بیشتر راجع به او بدانید. این مقاله کمی بیشتر از آشنایی است و مثل کتاب های برایان تریسی، کاربردی !

»‌ برایان تریسی تو کی هستی؟

در زمستان سرد سال 1944 در شهر ونکوور کانادا بدنیا آمد. اهل درس نبود و خیلی زود مدرسه را نیمه تمام رها کرد تا به دنبال کسب پول برود چون خانواده واقعا فقیری داشت.

اولین کاری که پیدا کرد، باربری کشتی بود. به مدت هشت سال مشغول به کار سخت فیزیکی باربری کشتی شد؛ رفته رفته نسبت به این کار و زندگی سختی که داشت ناامید و بی انگیزه شد.

به خاطر فشار کاری اش، که به گفته خودش تمام این مدت را در سفر گذراند و هشتاد کشور دنیا را در پنج قاره دید و دیگر نمی توانست آن شغل را ادامه دهد پس خیلی زود سراغ شغل راحت تر دیگری رفت و فروشندگی را انتخاب کرد.

فروشندگی شغل به نسبت بهتری بود. او سود معینی از فروش کالا بدست می آورد. بدون هیچ مسافرت طاقت فرسایی و یا کار سخت فیزیکی… اما در فروش هم آنچنان موفق نبود.

یک روز، سوالی سرنوشت ساز به ذهنش خطور کرد :

«چرا با وجود سخت کار کردنم، دیگران از من جلوتر هستند؟»

این سوال مدام در ذهنش بود. چرا با اینکه هم اندازه فروشندگان موفق کار میکند، اما هم اندازه آنها درآمد ندارد؟ چرا زندگی او به خوبی زندگی فروشندگان دیگری که به همان میزان ساعت کاری دارند نیست؟

این جستجو و پیگیری برای یافتن سوال، باعث شد به پاسخی دست پیدا کند و بعدا آنرا برای ما در کتاب های مختلفی بنویسد؛ پاسخ ساده بود : چون دیگران روش های دیگری استفاده میکنند. در حقیقت، آنها کارهای درست را با روش درست انجام میدهند و البته از وقت شان هم به خوبی استفاده میکنند.

در آن غوغای فکری، برایان تریسی بارها امیدش را از دست داد. او احساس میکرد همه از او برتر و بهتر هستند… اما کم کم پاسخ این سوال باعث شد تا کارهایی که افراد موفق انجام میدهند را انجام دهد تا همانند آنها او هم موفق شود.

مهم ترین نکته ای که برایان تریسی در دوران بحران زندگی اش کشف کرد، این بود که انسان، هروقت بخواهد میتواند زندگی اش را تغییر دهد و او تصمیم گرفت این کار را بکند. موفقیت دیگران از طریق روش های دیگر برای او همچون یک رازِ هیجان انگیز بود.

به وی امیدِ روزهای بهتر و زندگی خوب را میداد. او دقیقا زندگی افراد موفق اطرافش را الگوبرداری کرد. ساعت بیداری، زمان کار کردن، نوع حرف زدن و حتی نوع راه رفتن شان را هم تقلید کرد.

او در کتابش نتیجه را این چنین نوشت :

«هنوز یک سال از شروع کارم نگذشته بود که من تبدیل به فروشنده زبردست شده بودم… درحالی که فقط 25 سال سن داشتم.»

برایان تریسی، در بیش از 22 حرفه را امتحان کرد. چندین شرکت راه اندازی کرد و به دانشگاه بازگشت و مدرک فارغ التحصیلی اش را در رشته بازرگانی دریافت کرد. همچنین توانست زبان های فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی را هم یادبگیرد و به عنوان سخنران، مربی و مشاور بیش از 500 شرکت برتر دنیا مشغول به کار شود.

برایان تریسی هرساله برای بیش از 300000 هزار نفر سخنرانی میکند و همایش هایی برگزار میکند که در آن بیش از 20000 نفر همزمان حضور دارند.

برایان تریسی در مقدمه تمام کتاب هایش، تنها راز موفقیت اش را که مهم ترین شالوده تمام کتاب هایش است را چنین توضیح میدهد :

«من در طول سوابق حرفه ای خود، یک حقیقت ساده را کشف کردم و باعث شد به موفقیت های بیشتر در موقعیت های بهتر دست پیدا کنم؛ هم چنین احترام و مقام و خوشبختی را در این دیدم که یک فرد بتواند فکرش را تنها بر روی یک هدف مهم متمرکز کند و تمام کارهای لازم را به طرز صحیحی انجام دهد و تا زمانی که به نتیجه نرسید، دست از تلاش نکشد… همین راهکار است که جان کلام تمام کتاب هایم است.»

این مهم ترین توصیه، نصیحت و چکیده خالص کتاب های برایان تریسی بود.
اگر میخواهید در فروش، تبدیل به یک فوق ستاره شوید، باید مهم ترین هدف تان همین باشد و هرکاری برای رسیدن به این هدف لازم است را انجام دهید و تا زمانی که موفق نشدید، دست از تلاش برندارید.

 

اگر میخواهید زندگی تان را متحول کنید و تغییر دهید، این نیز باید تبدیل به مهم ترین هدف تان باشد؛
هرکاری بخواهید انجام دهید و به هر نتیجه مهمی که بخواهید در زندگی برسید باید تمرکز کامل بر روی آن داشته باشید و وقت و انرژی تان را صرف کارهایی که شما را از هدف تان دورتر میکنند، نکنید.

در ادامه، مهم ترین جملات از کتاب های برایان تریسی را میخوانید :

  1. افراد موفق همیشه به دنبال فرصت هایی برای کمک به دیگران هستند. افراد ناموفق آنهایی هستند که همیشه می پرسند «چه سودی برای من دارد؟»
  2. من کشف کرده ام که شانس قابل پیش بینی است. اگر شانس بیشتری میخواهید، باید شانس بیشتری امتحان کنید. فعال باشید و بیشتر در نظر دیگران باشید.
  3. مهم نیست از کجا آمده اید، تنها چیزی که مهم است، مقصدتان است.
  4. شما در وجودتان توانایی لازم برای غلبه کردن بر تمام مشکلاتی که زندگی پیش پای شما قرار داده را دارید.
  5. هرآنچه را که با احساس قوی باور داشته باشید تبدیل به واقعیت تان میشود.
  6. کلید موفقیت این است که ذهن آگاه مان را بر روی کاری که نسبت به آن اشتیاق داریم و نه کارهایی که می ترسیم متمرکز کنیم.
  7. افراد با اهدافِ شفاف و مکتوب دستآوردهای بیشتری در زمان کمتر نسبت به افرادی که اهداف شان را فقط تصور میکنند، دارند.
  8. هرچقدر اعتبار بیشتری خرج کنید، اعتبار بیشتری بدست می آورید. هرچقدر بیشتر به دیگران کمک کنید، دیگران بیشتر به کمک شما می آیند.
  9. اگر آرزو دارید چیزهای با ارزشی در زندگی شخصی و کاری تان بدست آورید، اول از همه باید خودتان تبدیل به شخصیت با ارزشی شوید.
  10. افراد موفق به سادگی افرادی با عادت های موفق هستند.
  11. ارتباطات یک مهارتی است که میتوانید یادبگیرید. چیزی مثل دوچرخه سواری یا تایپ کردن. اگر عزم تان را جزم کردید تا در این مهارت موفق شوید، میتوانید خیلی سریع کیفیت تمام بخش های زندگی تان را افزایش دهید.
  12. افراد پیروز عادت دارند انتظارات مثبت خودشان را از تمام رویداد ها داشته باشند.
  13. شما نمیتوانید هرآنچه را که برای شما اتفاق می افتد را کنترل کنید، اما میتوانید طرزفکرتان را نسبت به آنچه برای شما رخ میدهد را تغییر دهید و در این کار شما تغییر را جایگزین فرمانبرداری میکنید.
  14. قانون طلایی شماره یک را در مدیریت فراموش نکنید : دیگران را همانطور مدیریت کنید که دوست دارید شما را مدیریت کنند.
  15. مهم ترین دارایی شما، قابلیت سودآوری تان است و با ارزش ترین منبع، زمان شماست.
  16. تمام افراد موفق زن یا مرد، رویاپردازان بزرگی هستند. آنها آینده ای که دوست دارند را در رویای شان میبینند، تمام بخش ها را با جزییات تصور میکنند و هر روز برای بدست آوردن این رویا تلاش میکنند، هدفگذاری میکنند و به اهدافشان میرسند.
  17. اگر فرزندان تان را طوری تربیت کنید که باور داشته باشند میتوانند هر هدف یا دستآوری در زندگی داشته باشند، شما به عنوان والد موفق شدید بهترین تربیت را در حق فرزندتان انجام دهید.
  18. اگر کاری که هم اکنون انجام میدهید شما را به سمت اهداف تان هدایت نمیکند، پس درحال دور کردن شما از اهداف تان است.
  19. شما باید کارهای خیلی خیلی زیادی انجام دهید، تلاش های کوچک و پیوسته ای که هیچکس آنها را نمیبیند یا ارزش آنها را درک نمیکند تا به موفقیت ارزشمندی دست پیدا کنید.
  20. انسان عادت دارد همیشه توقعاتش را بدست آورد. مهم نیست توقع اتفاق خوب یا بد باشد.

بیوگرافی برایان تریسی

برایان تریسی در 5 ژانویه سال 1944 بدنیا آمده است و اکنون 75 سال دارد. در میان افراد موفق و شناخته‌شده در دنیا تریسی به قدری موفق بوده که بسیاری با الهام گرفتن از راهکارهای او توانستند به موفقیت‌ها و نتایج قابل توجهی دست پیدا کنند. او در شهر شارلوت تاون در کشور کانادا متولد و بزرگ شد. تریسی خانواده‌ای محترم و مقید به اصول اخلاقی ولی بسیار فقیر داشت. به طوری که درآمد آن‌ها برای تامین مخارج اولیه‌ی آن‌ها کافی نبوده است.

تریسی که این روزها یک نویسنده‌ی پرکار، یک مربی و سخنران تأثیرگذار و حرفه‌ای در زمینه موفقیت است. او مشاور بیش از 500 شرکت معتبر بین‌المللی است.

تریسی از کارگری تا فروشندگی

برایان در دوران مدرسه دانش‌آموز کنجکاو و با استعدادی بود اما به درس خواندن علاقه‌ای نداشت. به همین دلیل تصمیم گرفت کنجکاوی خود را خرج مسیر دیگری کند. درس را کنار گذاشت و ترک تحصیل کرد. او تقریبا تمام سال‌های نوجوانی‌اش را با کارگری گذراند. بعد از رها کردن مدرسه به شستن ظرف و نظافت کاری در یک هتل مشغول شد. بعد از آن کار در کارگاه چوب‌بری، کارخانه، مزارع دامداری را تجربه کرد. پسر جوان تا 20 سالگی به کارگری مشغول بود و در آن زمان سعی کرد خود را کمی جلو بیندازد. به همین دلیل هر چه را که پس انداز کرده بود برداشت و این بار کار در یک کشتی نروژی مشغول به کارگری شد. او مدتی با کشتی‌های باربری به اقیانوس‌های اطلس و آرام سفر کرد و در نهایت به تنگه جبل الطارق رفت و در آنجا به همراه دوستانش یک لندرور خرید و با آن به ژوهانسبورگ رفت. از آنجا به لندن رفت و مدتی نیز در آنجا مشغول به کار شد.

برایان تریسی 23 ساله که تجارب کاری و زندگی سختی را چشیده است حال در این سن به سراغ کارگری در زمین‌های کشاورزی و به مدت یک سال برای زراعت مشغول شد و این کار هم حس درونی وی را ارضا نکرد و در سن 24 سالگی به فکر سفر به سنگاپور افتاد و نکته جالب توجه در سفرش به سنگاپور گذر از کشور ایران بود. تریسی نتوانست کار همیشگی خود را در سنگاپور بیابد و به همین جهت به سراغ کار فروش رفت.

آغاز کار فروش برایان تریسی

بعد از چند سال تجربه‌ی کاری سخت در سن 23- 24سالگی تصمیم گرفت کار فروش را تجربه کند. سوالی که زندگی او را در جوانی تحت شعاع قرار داد این بود که چرا با وجود کار سخت بازهم دیگران از نظر شغلی از او بهترند ؟ و تصمیم گرفت کار فروش را شروع کند. او برای فروش درب تک تک خانه‌های مردم را می‌زد. شاید باور این موضوع که این برایان تریسی مشهور و پولدار امروز روزی کارگری می‌کرد و برای فروش محصول در خانه‌های مردم را می‌زد کمی عجیب باشد. اما او بااراده و تلاش شروع کرد.

یک روز برای فروش کالاهایش که لوازم‌خانگی بود در کوچه‌ها پرسه می‌زده و از این خانه به آن خانه می‌رفته است.در ابتدا تریسی به سود کم راضی بود. اما به گفته‌ی خودش : «یک روز یقه‌ی خودم را گرفتم و از خودم پرسیدم هی تو برایان، چرا نباید در این حرفه و کار موفق باشی، در حالی که خیلی‌ها در این حرفه موفق‌اند؟».

همین سوال  مسیر زندگی او را دستخوش تغییر کرد و برایان تریسی را به دنیای پر از موفقیت و دستاوردهای بزرگ کشاند. به همین دلیل تلاش او برای ثروتمند شدن با نوشتن یک هدف بر روی یک برگه آغاز شد. هدف او  کسب 1000 دلار سود در یک ماه از فروش کالاها بود. تریسی می‌گوید: «بعد از انجام این کار حتی نمی‌داند کاغذ را چه کرد اما در مدت یک ماه این اتفاق افتاد و در زندگی‌اش معجزه رخ داد.»

الگوبرداری از افراد موفق؛ رمز موفقیت برایان تریسی

تریسی با الگو قرار دادن زندگی و روش کاری فروشندگان موفق در سن 25 سالگی تبدیل به یکی از فروشندگان حرفه‌ای و کارآمد شد. او نزد همه‌ی فروشندگان موفق رفت و ازآنها پرسید: « رمز موفقیت شما چیست؟» هر کدام از آن‌ها حرف‌هایی زدند و تجربیات ارزشمند خود را با او به اشتراک گذاشتند. او از توصیه‌های آن‌ها برای فروش خود بهره برد و در مدت‌زمان یک ماه میزان فروشش سه برابر زیاد شد. این کار تریسی تداوم داشت تا جایی که از یک فروشنده‌ی معمولی به یک مدیر فروش تبدیل شد. او برای مدیریت فروش هم به سراغ مدیرهای فروش موفق رفت و با سوال کردن از آنها درباره رمز موفقیت خود، در طول یک سال توانست خودش را به سطح مدیران فروش موفق برساند و نام وی درکنار آن‌ها بر سر زبان‌ها بیفتد.

درواقع یکی از نکات قابل‌توجه در موفقیت برایان تریسی مقایسه‌ی خودش با افراد موفق و فعال در زمینه کاری‌اش بود که با پیروی از مسیر آن‌ها توانست به فرد موفقی در تمامی زمینه‌های فعالیتش بدل شود.

تریسی در 25 سالگی و خیلی سریع توانست با ثبت شرکت و به کارگیری 95 نفر کار خود را به طور گسترده و در سطح بالاتر آغاز کند. او به کار وارد کردن ماشین‌های سوزوکی در کانادا پرداخت و از فروش حاصل از این کار 25 میلیون دلار سود حاصل شد و کار بزرگ بعدی تریسی در سال‌های ابتدایی کارش مدیریت یک شرکت 265 میلیارد دلاری بود که با مدیریت فوق‌العاده ش توانست شرکت را دوباره بسازد.

برایان تریسی با اینکه نتوانست در 18 سالگی مدرک دبیرستان دریافت کند اما در دهه 30 توانست وارد دانشگاه آلبرتا شود و کارشناسی ارشد را در رشته بازرگانی با موفقیت به اتمام برساند. او همچنین وارد محیط‌های آکادمیک شد و تجارب خود را در قالب سمینار و واحد درسی در کشورهای امریکا و کانادا ارائه کرد. البته به درخواست متقاضیان بسیاری که به تریسی دسترسی نداشتند او سخنان خود را به صورت دیداری و شنیداری روانه بازار کرد.

برایان تریسی از جمله افراد موفق و تاثیرگذاری است که به واسطه‌ی تجارب و سختی‌هایی که در 75 سال زندگی خود به دست آورده بر موفقیت افراد و کسب‌ و کار شرکت‌های بزرگ تاثیر به‌سزایی داشته است. او بر چند زبان از جمله فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی مسلط است و توانسته در کشورهای مختلف از جمله ایران همایش و سمینارهای متعدد برای مشاوره در زمینه‌ی مدیریت، فروش و استراتژی کسب‌ و کار برگزار کند.

برایان تریسی در دهه‌ی 30 زندگی‌اش موفق شد در رشته‌ی کارشناسی ارشد بازرگانی تحصیلات خود را به پایان برساند. از موفقیت‌های او می‌توان به بیش از 300 محتوای آموزش و مشاوره‌ی موفقیت در قالب دیداری و شنیداری، بیش از 20 عنوان کتاب و تاسیس چند شرکت بزرگ اشاره کرد. او با سخنان خود در کتاب‌ها و همایش‌ها به افراد توصیه می‌کند که برای پیروز شدن نباید تسلیم شد و تنها باید به پا خواست و شروع کرد تا در زندگی موفق شد. کتاب قورباغه را بخور یکی از معروف‌ترین کتاب‌های برایان تریسی است که باعث شهرت و محبوبیت او در سراسر جهان شد.

ازدواج برایان تریسی

برایان تریسی در سال 1971 و در سن 27 سالگی با باربارا تریسی ازدواج کرد و از این ازدواج خود صاحب 4 فرزند شد.

موفقیت‌های برایان تریسی

  • تسلط به سه زبان زنده دنیا (فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی)
  • تولید 300 محصول دیداری و شنیداری و عرضه‌ی آن‌ها به 30 کشور دنیا
  • فعالیت به عنوان، مشاور و سخنران 500 شرکت بزرگ دنیا
  • تاسیس چندین شرکت بزرگ
  • معتبرترین فرد صاحب نظر در زمینه موفقیت و کسب و کار

قورباغه‌ات را قورت بده، محبوب ترین کتاب وی

« قورباغه‌ات را قورت بده » نام کتابی است که نویسنده آن تریسی بوده است و نام برایان تریسی با این کتاب در کشورمان به شهرت رسید. از دیگر کتاب‌های معروف وی در زمینه موفقیت و پیشرفت می‌توان به (پیش به سوی ثروت، اوج موفقیت، 21 روش عالی برای این که یک فروشنده‌ی فوق ستاره شوید، 12 اصل رهبری عالی، بهانه ممنوع، 100 قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت و به روش خود ثروتمند شوید) اشاره کرد.

فرمول موفقیت از نگاه برایان تریسی

برایان تریسی به مخاطبان خود می‌گوید زندگی فرمول‌های ساده‌ای دارد کافی است:

«یک، دو،سه: حرکت! از زندگی چه می‌خواهید؟ در زندگی به دنبال چه هستید؟ هدف‌های شما در زندگی و کار چیست؟ برای این کار یک‌تکه کاغذ بردارید و هدف‌های دور و نزدیک خود را رویش بنویسید. با خودتان صادق باشید.» او اعتقاد دارد که « آن‌هایی که افکار و اهدافشان را روی کاغذ می‌آورند لاقل یک قدم به موفقیت نزدیک‌تر می‌شوند. با این شیوه، احتمال موفق شدن نابغه‌ای است که هدف‌ها و برنامه‌هایش را در ذهنش نگه می‌دارد و با خودش حمل می‌کند». او می‌گوید « برای تعیین اهداف می‌توان از نظرات دیگران بهره‌مند شد. این قدم اول است». و بعد با زمان‌بندی و اولویت‌بندی پیش بروید.

معروفترین توصیه برایان تریسی درباره موفق

یکی از معروفترین توصیه‌های تریسی که در سمینارها و کلاسهای درس شنیده شده است درباره افراد موفق و ناموفق است که در ادامه آن را می‌خوانید.

«تفاوت اصلی بین افراد موفق و افراد ناموفق این است که افراد موفق اقدام می‌کنند. آنها کارشان را آغاز می‌کنند و چیزی را که می‌خواهند انجام می‌دهند. افراد ناموفق نیز همین ایده‌ها و اطلاعات را دارند، اما همیشه بهانه‌ای برای شروع نکردن دارند.»