چرا بهتر است نتورک مارکتینگ کار کنیم؟

واقعا چرا؟

این فکر به ذهن خیلی ها رسیده است که بازاریابی شبکه ای کار پردرآمدی است اما چرا من باید آن را انجام دهم؟ راه های دیگری وجود دارد که میتوانم از آنها درآمد خوبی به دست بیاورم؟ چرا باید بازاریابی شبکه یا نتورک مارکتینگ کار کنم؟

درست است راه های بسیاری برای کسب درآمد بالا وجود دارد.اما علت این که برای تمام افراد دلیل محکمی برای فعالیت در بازاریابی شبکه ای وجود دارد، به ویژگی های این حرفه بازمی گردد.این موضوع را از چند جهت می توان بررسی کرد که در اینجا بیان میکنیم.

🔰قابلیت بسیار بالا برای درآمدزایی

مشخصا اولین و مهمترین دلیلی که برای ورود به بازاریابی شبکه ای وجود دارد قابلیت سوددهی شگفت انگیز این سیستم است.همه می دانیم از این صنعت چه درآمدهایی میتوان به دست آورد! اگر هم نمیدانید بد نیست سری به سایت businessforhome.org بزنید.به دلایلی که در ادامه آمده است، بازاریابی شبکه ای یکی از بهترین راه ها برای ایجاد منبع درآمد انفعالی است.وجود درآمد تصاعدی و انفعالی در یک حرفه اگر نگوییم نایاب ولی قطعا کمیاب است! اگر میخواهید پول درآورید، بازاریابی شبکه ای یکی از بهترین گزینه ها میباشد!

🔰افرادی که با آنها آشنا میشوید

وقتی وارد بازاریابی شبکه ای میشوید با افرادی آشنا میشوید که همگی به دنبال رشد و پیشرفت در زندگی هستند.انرژی و روحیه مثبتی دارند و شاداب هستند.این خود یک سرمایه ارزشمند است که در بازاریابی شبکه ای به دست می آورید.وقتی شما در اطراف خود افراد مثبت و با انگیزه ای داشته باشید، این موضوع قطعا به پیشرفت شما در زندگی و داشتن حس و حال خوب کمک خواهد کرد.(همان طور که در کنار افراد منفی بودن تاثیر مخرب دارد)

همین طور کار کردن در جایی که همه برای یک هدف تلاش میکنند و به یکدیگر کمک میکنند بسیار نتیجه بخش و لذت بخش است.

🔰طلاعات و تجربیاتی که کسب می کنید

آموزش هایی که در بازاریابی شبکه ای داده میشود (به صورت رایگان!) و تجربیاتی که با کار کردن در آن به دست می آید بسیار با ارزش هستند و در بقیه ابعاد زندگی و کارهای دیگر به کار می آیند.مهارت هایی از قبیل تاثیر گذار بودن،لیدرشیپ ،داشتن نگرش مثبت و … که در هر زمینه ای باعث موفقیت می شوند.نتورک مارکتینگ برای بسیاری از افراد، دریچه ای به سوی کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای دیگر است.

🔰سرمایه اولیه بسیار ناچیز!

تمام ویژگی های گفته شده در بالا را میتوان تقریبا به صورت رایگان به دست آورد!چرا که برای شروع به کار در بازاریابی شبکه ای شما سرمایه اولیه خاصی احتیاج ندارید.تنها مبلغی برای تهیه کالا یا خدمات و هزینه های جانبی خرد لازم است.در واقع بازاریابی شبکه ای کم هزینه ترین بیزینس دنیاست.

این ها ویژگی هایی از این صنعت هستند که می تواند فعالیت در آن را برای همه جذاب کند.مهم نیست شما پولدار هستید یا بی پول، مدرک دارید یا ندارید، پیر هستید یا جوان، بهتر است در بازاریابی شبکه ای فعالیت داشته باشید!

About حمزه علیزاده صیقلان

همه با هم برای موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *