تجارت قرن 21 اثری از نویسنده معروف رابرت کیوساکی

تجارت قرن 21 اثری از رابرت تورو کیوساکی، رابرت (زاده ۸ آوریل ۱۹۴۷) سرمایه‌گذار و نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول است. همچنین کتاب کسب ثروت به روش پدر پولدار نیز که در واقع، ادامه مباحث کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول می‌باشد، از آثار اوست.

رابرت کیوساکی یک اقتصاددان پیشرو و صاحب تئوری‌های نوآورانه اقتصادی در دنیاست. وی با نوشتن تفکرات ناب و دست اول اقتصادی در کتاب خود با نام پدر پولدار، پدر بی‌پول تمامی علاقه‌مندان به مباحث اقتصادی و مالی را مبهوت خود کرده‌است. میلیون‌ها نفر با پیروی از نظرات خلاقانه رابرت کیوساکی توانسته‌اند به موقعیت‌های مالی و اجتماعی خیره‌کننده‌ای در جهان دست یابند. از جمله ویژگی‌های بارز تفکرات و نظریات کیوساکی می‌توان به کاربردی بودن آنها و ارتباط فوق‌العاده این نظریات با زندگی واقعی افراد جامعه است. شاخص‌های متعدد رابرت کیوساکی و کتاب‌های پر فروش وی توانسته‌است تحسین بزرگانی چون آنتی رابینز و دونالد ترامپ را برانگیزد. رابرت تی. کیوساکی نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول، صاحب پرفروش‌ترین کتاب سال در طول شش سال اخیر شده‌است. همچنین او سرمایه‌گذار، مؤسس و مدرس مسائل مربوط به آموزش‌های امور مالی است که توانسته با ارائه روش‌ها و استراتژی‌های جدید مفاهیم جدیدی از دنیای تجارت را به همگان معرفی کند. در اغلب کتاب‌ها و سخنرانی‌های او دیده‌ایم که دربارهٔ پول به عنوان تنها عامل «حفظ ارتباط» افراد دنیا با یکدیگر جملات و کلمات بسیار زیبا و جالبی بر زبان می‌آورد. او به خاطر فن بیان بسیار خوب و صریح، موفق به برگزاری کلاس‌های آموزشی و سخنرانی‌های متعدد در جای‌جای دنیا شده‌است و امروز همه او و پدر پولدارش را که بزرگ‌ترین راهنمای زندگی‌اش بوده‌است می‌شناسند. کتاب‌های رابرت به خاطر سلاست و روان بودن‌شان در عرض مدت کوتاهی به ۵۱ زبان زنده دنیا ترجمه شده و امروزه در ۱۰۹ کشور جهان در دسترس هستند.

مشکل، اقتصاد جهان نیست. مشکل، تلاش و طرز فکر خود شما است. آیا از فساد در دنیای شرکت ها خشمگین هستید؟ آیا از دست وال استریت بانک‌های بزرگ خشمگین هستید؟ آیا از اینکه برای بهبود اوضاع اقتصادی گامی برداشته نشده، عصبانی هستید؟ یا اینکه از دست خود عصبانی هستید که چرا اختیار امور مالی خودتان را زودتر از این به دست نگرفته اید؟ زندگی سخت است. آیا روشی برای مقابله با آن در نظر گرفته‌اید؟ ناله کردن و سرزنش کردن دیگران آینده مالی شما را تأمین نمی‌کند. باید از همین امروز اختیار آینده مالی تان را با کنترل منابع درآمدتان در دست بگیرید. شما باید صاحب تجارت خودتان باشید. رابرت کیوساکی سرمایه گذار میلیونر، صاحب تجارت خودش، استاد سخنران و صاحب پرفروش‌ترین سری کتاب‌های پدر پولدار و پدر فقیر است. او در سن 47 سالگی بازنشسته شده و یکی از مؤسسین شرکت فن‌آوری کشفلو است. او شرکت پدر پولدار را تأسیس کرده که امروزه به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان توصیه‌های تجاری می‌دهد. کیوساکی تا کنون 16 کتاب نوشته که 27 میلیون نسخه از آن‌ها فروخته شده است. جان فلمینگ یک کارآفرین، مشاور و سخنران موفق است که در حال حاضر ناشر دیرکت سلینگ نیوز بزرگترین نشریه شرکت فروش مستقیم اجناس است.

این کتاب عالی رو میتونید از لینک زیر دانلود کنید:

Tejarat_Gharn_21

About حمزه علیزاده صیقلان

همه با هم برای موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *