معرفی کتاب راهنمای شروع سریع در بازاریابی شبکه ای

راهنمای شروع سریع در بازاریابی شبکه ای

 

  • نویسندگان: بیگ ال شرایتر ، کیت شرایتر
  • مترجم: حمزه علیزاده صیقلان

کتابی در حوزه بازاریابی شبکه ای ( نتورک مارکتینگ ) که در سال 2019 منتشر شده و امسال 2020 توسط حمزه علیزاده صیقلان ترجمه و با همکاری انتشارات طاعتی منتشر شده است .

مشخصات کتاب :

 

  • نوبت چاپ: اول
  • تعداد صفحات: 143
  • قطع: رقعی
  • انتشارات: طاعتی
  • سال چاپ: 1399
  • شابک: 3-972052-622-978
  • زیرعنوان: چگونه سریع شبکه سازی کنید و نه نشنوید

این کتاب شامل هفده فصل میباشد که عناوین فصل ها را به ترتیب در اینجا ذکرخواهیم کرد :

فصل اول : کم گوی و گزیده گوی چون دُر

فصل دوم : بهترین حالت، جملات کوتاه

فصل سوم : کلماتِ درست را بگویید

فصل چهارم : اول خودت را جمع جور کن

فصل پنجم : اما من نمی‌خوام فروشنده باشم

فصل ششم : حس خوب ارتباط با پراسپکت

فصل هفتم : خیلی گران است

فصل هشتم : من هیچ پولی برای ورود ندارم

فصل نهم : من کسی را برای صحبت کردن ندارم

فصل دهم: به چه کسی اول زنگ بزنیم؟

فصل یازدهم : شش سطح ارتباطات

فصل دوازدهم : سطح ششم ارتباطات عالی است

فصل سیزدهم : پیگیری؟ اَه

فصل چهاردهم : درباره اعضای جدید تیم‌مان چطور؟

فصل پازدهم : همه چیز در یک چشم به هم زدن

فصل شانزدهم : آیا می‌توانیم بهتر شویم؟

فصل هفدهم : به پایان آمد این دفتر

 

درباره نویسندگان

کیت شرایتر

او بیش از بیست سال تجربه فعالیت در بازاریابی شبکه‌ای دارد. و به بازاریابان شبکه ای نشان می‌دهد که چطور توسط یک سیستم ساده یک تجارت پایدار و رو به رشد بسازند.

بنابراین آیا شما به پراسپکت‌های بیشتری نیاز دارید؟ آیا شما نیاز دارید که پراسپکت هایتان به جای طفره رفتن، اقداماتی در جهت عضویت و شروع کار انجام دهند؟ می‌خواهید بدانید چطور همدلی در اعضای تیم‌تان را بیشتر کنید؟ اگر این‌ها همان مهارت‌هایی هستند که شما می‌خواهید در آن‌ها استاد باشید، پس حتماً از خواندن کتاب‌های کیت شرایتر لذت خواهید برد.

کیت، مربی فعال در کشورهای اروپایی، کانادا و ایالات متحده آمریکاست.

 

تام (بیگ ال) شرایتر

بیش از چهل سال تجربه فعالیت در بازاریابی شبکه‌ای دارد. به‌عنوان نویسنده اصلی مجموعه کتاب‌های آموزشی «بیگ ال» شناخته می‌شود.

و همچنین در بیش از هشتاد کشور در سراسر جهان درباره استفاده از کلمات و عبارات برای صحبت کردن در جهت باز کردن ذهن پراسپکت و گرفتن جواب “بله” سخنرانی‌های انجام داده‌است.

اشتیاق فراوانی برای خلق ایده‌های بازاریابی و کمپین‌های تبلیغاتی دارد؛ و همچنین درباره راه‌های ساده برای صحبت با ذهن ناخودآگاه سخنرانی می‌کند. او همیشه به دنبال موارد مطالعاتی پیرامون بازاریابی شبکه‌ای است تا بتواند درس‌های مؤثری در این زمین به افراد در سراسر جهان ارائه کند. او نویسنده بی‌شماری از آموزش‌های این حوزه می‌باشد. تام یک سخنران محبوب در جمع اعضای سازمان خود و همچنین رویدادهای منطقه‌ای و بین‌المللی است.

 

 

برای خرید کتاب میتوانید از لینک زیر اقدام نمایید:

راهنمای شروع سریع در بازاریابی شبکه ای

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *