به جای این که بهتون بر بخوره، برید کار کنید

آیا میدانید یکی از اصلی ترین لازمه های موفقیت در بازاریابی شبکه ای چیست؟

 

تمرکز

تمرکز داشتن با استمرار داشتن رابطه ی نزدیکی دارد چون فقط زمانی استمرار خواهید داشت که تمرکز داشته باشید.

یکی از مخرب ترین عوامل برای تمرکز ، ناراحت شدن از حرف و رفتار یک نفر است.یا به اصطلاح وقتی “بهمون بر میخوره”.این مطلب به شما و تیمتان کمک میکند از این وضعیت جلوگیری کنید.

 

چگونه افراد بازدهی خودشان را از بین میبرند

بعضی از برداشت هایی که از حرف یا رفتار دیگران به عنوان توهین و تمسخر ایجاد میشود ، در واقع آن چیزی نبوده که اتفاق افتاده ، بلکه ساخته ی ذهن خودمان است.مردم کوچکترین اتفاق را میگیرند و اطلاعات و اتفاقات دیگر را هم به آن ربط میدهند و یک پرونده ی جنایی از آن می سازند.حتی معمولا حاضر نیستند با طرف مقابل در این باره صحبت کنند تا بفهمند واقعا داستان از چه قرار بوده است.چرا باید این کار را بکنند وقتی از قبل تمام نتیجه گیری ها را کرده اند؟

واقعیت این است که ما همیشه سیگنال های مختلفی از بقیه دریافت میکنیم و اگر بخواهیم از هر کدام یک داستان و قضیه ای دربیاوریم که مثلا فلان شخص میخواهد به ما توهین کند یا هر چیز دیگری ، چیزی از مغزمان باقی نمیماند و قطعا نمیتوانیم بازدهی لازم در کار خودمان را داشته باشیم.

باید توجه کنید که منظور من این نیست که با بی فکری و بیخیالی با مسائل برخورد کنید ، بلکه به هرچیز به همان اندازه که اهمیت دارد ، اهمیت بدهید.

 

وقتی احساس میکنید کسی میخواهد شما را اذیت کند باید چه کار کنید

اول این را بدانید که هر جایی که باشید و هر کاری که انجام دهید ، افرادی هستند که میخواهند اذیت کنند (به دلایل مختلف).از آن بدتر، بعضی ها به دنبال این هستند که اذیت شوند.امیدوارم شما از این دسته نباشید.وقتی در چنین شرایطی قرار میگیرید که فکر میکنید به شما توهین شده است یا کسی میخواهد شما را اذیت کند از این نکات پیروی کنید:

  1. خودتان را ناراحت نکنید.اتفاقا برعکس باید به دید مثبت به این موضوع نگاه کنید.چون معنی آن این است که کارهای مثبتی انجام داده اید که باعث شده افراد منفی به شما توجه کنند!
  2. از فکر این موضوع بیرون بیایید.به جای فکر کردن به آن ، بروید و کار کنید.شما باید بتوانید کنترل ذهن خودتان را به دست بگیرید.
  3. اتفاقات را به همان اندازه که هستند ببینید. نه کوچک تر ، نه بزرگ تر.اگر این موضوع را درک کنید ، تاثیر بسیار بزرگی که بر روند زندگیتان میگذارد را حس میکنید.ممکن است حتی بعضی ها به طور مستقیم برایتان نظر یا صحبت منفی بفرستند و بخواهند تاثیر منفی روی کارتان بگذارند.ولی این را بدانید آنهایی که به جای پیگیری کارشان ، میخواهند دیگران را ناراحت کنند و منفی بدهند ، خودشان در عذاب هستند.هر چه کمتر درگیر مسائل حاشیه ای شوید ، سریعتر رشد میکنید.

 

اگر بتوانید از منفی دیگران تاثیر نگیرید ، شکست ناپذیر میشوید

هر کاری که میکنید ، باید تاثیر پذیری از منفی دیگران را به صفر برسانید.آمادگی داشتن و مدیریت مسائل بحث دیگری است و کاملا لازم است.ولی تاثیر ناپذیری از منفی ها و عدم اجازه به آنها برای ورود به ذهن چیزی است که برای موفق شدن در ابعاد بزرگ به آن احتیاج دارید.

در مسیر بازاریابی شبکه ای و کلا هر کاری که در جهت به دست آوردن نتایج بزرگ انجام میشود ، خیلی به افراد منفی یا مخالف برخورد میکنید.افرادی در تیم پیدا میشوند که کمک های شما را نادیده میگیرند ، راهنمایی شما را نمی پذیرند ، تنبلی میکنند و غیره.کسانی که بیرون تیم هستند هم جای خود دارند.منفی هایی که موقع پراسپکتینگ ، آدم با آنها رو به رو میشود به اندازه ی مجموع منفی های بخش های دیگر کار است!

حالا اگر بگذارید اینها بر روی ذهنتان تاثیر بگذارند ، بیشتر از یک هفته در این کار دوام نمی آورید.هر موقع خواستید از یک مسئله ناراحت شوید ، از خودتان بپرسید آیا ناراحتی کمکی به من میکند؟ در همه ی موارد جواب “نه” است.چه میشود اگر به جای ناراحت شدن از هر موضوع ، آن را بهانه ای کنید برای کار کردن بیشتر ، ارتباط سازی بیشتر و انگیزه ی بیشتر؟

جواب: موفق میشوید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *