7 روش برای این که کسی نتواند شما را دست کم بگیرد

میخواهید کاری کنید که هیچ کس نتواند شما را دست کم بگیرد و به شما چپ نگاه کند؟

این پست برای شماست.

 

1-بدانید که شبکه سازی ، بازی اعداد است

درک کردن این نکته برای افراد حیاتی است.وقتی شما روزی با 5-30 نفر صحبت کنید ، هیچ وقت معتل کسی نخواهید ماند.وقتی هر روز تعداد قابل توجهی از افراد را پراسپکت کنید ، به زودی زمانی میرسد که روزی 5-10 نفر را پیگیری میکنید و وقتی به این مرحله برسید ، هیچ یک از آنهایی که میخواهند شما را به پایین بکشند دوام نخواهد آورد.

 

2-به نتیجه وابسته نباشید

وقتی برای اولین بار به بازاریابی شبکه ای معرفی شدید ، احتمالا بلافاصله به یاد یک پسرخاله یا دوستی افتادید که برای این کار عالی می بود.روی این تمرکز کردید که آن شخص چقدر میتواند در این کار موفق باشد و وقتی او به شما گفت “نه” ، به شدت نا امید شدید.اگر میخواهید از بازاریابی شبکه ای پول زیادی دربیاورید ، باید بدانید که تنها کار شما ، دعوت کردن افراد است و آنهایی که این کار را دوست دارند یا به دنبال موقعیت جدیدی میگردند ، به شما ملحق میشوند.نگذارید پسرخاله تان رویاهای شما را نابود کند.او خرج زندگی شما را نمی دهد.خودتان میدهید.

 

3-برای کسانی که میگویند “نه” یک پاسخ آماده داشته باشید

پاسخ های مناسبی وجود دارند که به افرادی که میگویند “نه” میتوان گفت.”عالیه، مشکلی نیست” یا “کاملا اوکیه ، متوجه هستم که این فرصت به درد شما نمیخوره ، ولی ، کسی رو میشناسید که واقعا بخواد پول بیشتری دربیاره بدون این که به کار فعلیش لطمه ای وارد بشه؟”.خیلی از مواقع افراد این جمله را میشنوند و ناگهان به کار علاقه مند میشوند! وقتی شما پرستیژ و قدرت خود را حفظ کنید ، دیگران ابراز علاقه میکنند.

 

4-اهداف روزانه برای پیشرفت کار خود داشته باشید

وقتی هدف های بزرگی دارید که خیلی دور هستند ، خیلی راحت ممکن است انگیزه خودتان را از دست بدهید.خیلی خوب است که اهداف روزانه داشته باشید و هر روز آنها را تیک بزنید.

 

5-یک بازی برای خودتان بسازید

بهترین راه برای نابود کردن کسانی که میخواهند شما را پایین بکشند ، موفق شدن است! اگر در مسیر موفقیت هستید ، قطعا چنین افرادی به پست شما میخورند. اسم کسانی که واقعا با شما رفتار زننده ای دارند را بنویسید (بعد از این که برخورد مناسب را انجام دادید).آن را در یک جا نگه دارید.این لیست برای زمانی است که یک ماشین خوب میخرید یا اولین 100 میلیون خود را به دست می آورید.آن وقت برمیگردید و موفقیت خود را به آنها اطلاع میدهید.احتمالا این کار خصومت آنها را از بین نمیبرد ، ولی خب قطعا حس خوبی به آدم میدهد!

 

6-استمرار داشته باشید

مایکل جردن ، بسکتبالیست افسانه ای میگوید:”من بیشتر از 9000 موقعیت را در بازی ها از دست داده ام.تقریبا 300 بازی را باخته ام.26 بار ، موقعیتی را که باعث برد یا باخت تیم میشد از دست داده ام.من مدام و مدام در زندگی ام شکست خورده ام.برای همین موفق هستم.”

ورزش آنقدرها هم با بازاریابی شبکه ای یا کلا هر کسب و کار دیگری ، متفاوت نیست.شما باید آموزش ببینید ، متعهد باشید ، گاهی اوقات ضایع شوید ، ولی مسلما اولین باری که تلاش کردید و نشد ، کار را رها نمیکنید.در طول مسیر بهتر و بهتر میشود.بدانید که یک روز داستان خودتان را از روی سن برای دیگران تعریف میکنید، اگر تسلیم نشوید.

 

7-دیگران را مقصر ندانید

اگر میخواهید شکست خودتان را تضمین کنید ، دیگران را مقصر بدانید.در اینجا لیست چیزهایی که میتوانید مقصر بدانید آمده است:

-پدر و مادر

-فرزندان

-همسر

-زمان

-پول

-بالاسری ها

-محصولات

-آموزش ها

-نحوه ی پرزنت لیدر و شرکت

-اتاق به هم ریخته تان

 

همیشه میتوان چیزی را پیدا کرد که تقصیرها را به گردن آن انداخت.وقتی درگیر کار باشید ، اصلا فرصت نمیکنید درباره دیگران صحبت کنید و آنها را مقصر بدانید.یا به این فکر کنید که چقدر اوضاع بد است.اگر در زندگی به دنبال این باشید که از دیگران ناراحت شوید، زندگی سختی را تجربه خواهید کرد.همیشه اتفاقی که میخواهید نمی افتد و مردم کارهایی را که شما دوست ندارید انجام میدهند. باید با آن کنار بیایید.روی کارهایی که میتوانید انجام دهید تمرکز کنید.این طوری کسی نمیتواند به شما چپ نگاه کند!

About حمزه علیزاده صیقلان

همه با هم برای موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *